{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror I på den ??
  • #1   23. jun 2015 Jo, hvorfor ikke, der sker mange mærkeligt ting.
    Fosteret er jo heller ikke rådnet, men er nærmest blevet til kalk.

    Måske meget heldigt, så behøver hun ikke drikke mælk. smiley


  • #2   23. jun 2015 De mener at kunne se, hvad det er, men jo, der sker mange mærkelige ting og sjovt nok, så er det altid i den 3. verden, der hvor de ikke har noget CPR ... smiley smiley

  • #3   23. jun 2015 Så vil det måse overraske dig, at et veludviklet land som Australien ikke registrerer deres borgere?

  • #4   23. jun 2015 Ja, det gør det, Alan - men de sender rask væk bådflygtninge retur, der kunne jo være en australier imellem - men meget svært at komme ind, de kræver ret meget, det kunne DK lære af - men gøre det samme som grækerne, spanierne retur.

  • #6   23. jun 2015 Jetset - Jeg tror du skal google stenfoster? smiley Det er ikke så ualmindeligt, og jeg kender det især fra dyrenes verden.
    Så ja, det er en plausibel historie.


  • #7   24. jun 2015 Jo, Eva - men synes du ikke, at det lyder usandsynligt, at skulle have et 50 årig gammelt stenfoster i livmoderen - jeg kan ikke forestille mig, at et fremmedlegeme ikke skulle gøre ondt på længere sigt smiley

  • #8   24. jun 2015 Allerførst jetset.
    Chile er overhovedet ikke "den 3. verden" - det hører skam til i "!den vestlige verden.
    Dernæst.
    Der står udtrykkeligt at det forstenede foster befinder sig udenfor livmoderen - ikke i den og der er netop det væsentlige.
    Det er fra kroppens synspunkt et fremmedlegeme og derfor indkapsles det netop med kalk som lukker ret effektivt.
    Det er en krops almindelige reaktion.
    Jeg plukkede engang en due og der fandt jeg en forstening i den ene flyvemuskel på ca 2 cm i diameter.
    Det var et enkelt hagl der havde ramt den, men det var blevet indkapslet i en meget større forstening.
    Har det gjort ondt?
    Ja garanteret, men det forhindrer altså ikke at man lever videre due eller menneske.
    Har hun været heldig?
    Ja det kan man vel sige siden hun er blevet så gammel, men rart har det nok ikke været, men sådan er livet. Enhver organisme vil til alle tider forsøge at overleve hvad som helst uanset betingelserne.
    Smukt i grunden ikke?


  • #9   24. jun 2015 Nu kiggede jeg så lige på nettet.
    Den historie er slet ikke ny - faktisk temmelig gammel:
    http://politiken.dk/udland/ECE2159809/sjaelden-stenbaby-fundet-i-maven-paa-82-aarig-kvinde/
    Det er ikke Chile, men Columbia det drejer sig om.
    Man kan så undre sig over hvorfor den bringes til torvs igen.
    Måske manglede de at fylde avisen med et eller andet?
    Såfan bliver en historie til en vandrehistorie. smiley


  • #10   25. jun 2015 Jetset - Nej, ikke når man kender kroppens reaktioner på den slags fremmedlegmer. Erik har forklaret det rigtig fint med sit eksempel med duen.

  • #11   25. jun 2015 Erik - jeg tror altså det er to forskellige historier? Alder og lokalitet stemmer ikke overens i de to historier.

  • #12   25. jun 2015 Eva.

    Skulle det vise sig du har ret, og Erik må opgive at finde flere modargumenter, hører du ikke mere fra ham.

    Det er i det mindste en trøst, ik´?


  • #13   25. jun 2015 Jeg kan ikke sehvorfor det skulle være særligt interessant at Eva tror der er tale om 2 forskellige begivenheder - det er da muligt, men det flytter jo ikke på at det sker og det var jo det jetset satte spørgsmålstegn ved. smiley

  • #14   25. jun 2015 Erik.

    Du kan ikke se det er interessant....?

    Hvorfor så dette indlæg fra dig?

    "Nu kiggede jeg så lige på nettet.
    Den historie er slet ikke ny - faktisk temmelig gammel:
    http://politiken.dk/udland/ECE2159809/sjaelden-stenbaby-fundet-i-maven-paa-82-aarig-kvinde/
    Det er ikke Chile, men Columbia det drejer sig om.
    Man kan så undre sig over hvorfor den bringes til torvs igen.
    Måske manglede de at fylde avisen med et eller andet?
    Såfan bliver en historie til en vandrehistorie. !

    Er det bare for konstant at være kontrær og utilpasset?


  • #15   25. jun 2015 Markgreven - Øh? hvad sker der lige for dig? Er det ikke tilladt at drage en konklusion, der senere viser sig at være forkert? (I.e. Jeg har ret og Erik tager fejl i sin første antagelse af at det er en gammel historie smiley )

  • #16   25. jun 2015 Eva.

    Jo, men ikke når det er Erik, han piller alle indlæg fra hinanden. Han vil se links, dokumentation etc, han slår tvivl om alt hvad folk skriver, som ikke lige passer ham. - Og når han får dokumentation, forsvinder han fra trådene.
    Ærlig talt, han er meget trættende.

    Men du lærer ham nok bedre at kende, som vi andre gør.


  • #17   25. jun 2015 Eva.

    Prøv blot at se hans ageren i denne tråd, pga af et billede fra Aage.

    http://www.baboom.dk/grupper/aktuelt/261559-hatten_af_for_ungarn#lastViewed

    Og sådan er det konstant.


  • #18   25. jun 2015 Markgreven - Nårh ja, men så får I da lidt øvelse i at dokumentere påstande, haha...

    Jeg har desværre ikke adgang til det emne du linker til?


  • #19   25. jun 2015 Eva.

    Øvelse?

    Endnu ja, men snart er der ingen der gider finde links og dokumentation til ham, for det er kun for at være kværulant han gør det.

    Ayatollah Erik er meget besværlig.



  • #20   25. jun 2015 Det var dette billede.

    Han ville vide hvor det kom fra, hvad det omhandlede, ja faktisk navnene på samtlige passagerer.....
    Taler billedet ikke for sig selv?





    profilbillede
  • #21   26. jun 2015 #8 - så blev jeg så klog - men tanken gik på, at det er fattigt, men det er nok mere Peru og Bolivia end det er Chile smiley

  • #22   26. jun 2015 Ja jeg kom til ast tænke på jetset, at hvis celledød sker i et sterilt miljø - altså uden bakterier til stede så sker der ikke en forrådnelse.
    Eksempelvis.
    Folk som får en blodtrpå i hjerne eller lunger hvor der jo sker tab af celler - dder sker ingen forrådnelse, men en indlejring af de døder celler osse kaldet arvæv, så et foster udenfor livmoderen råfner ikke, men indkapsles.


  • #23   26. jun 2015 Erik.

    Ja, så fik vi jo en forklaring på din eksistens....

    Jeg kan bare ikke finde ud af om du er forrådnet eller indkapslet?


  • #24   26. jun 2015 At du gider markgreve. smiley

  • #25   26. jun 2015 Nu er der vel også en stor forskel på celledød og så fosterdød. Og så er alt levende fuld af bakterier, som vi ikke kan leve foruden, men du kan nok forklare noget mere smiley

  • #26   27. jun 2015 Det kunne jeg jo nok jetset, men jeg ser ikke rigtigt grund til det.
    Du tror ikke på at det kan lade sig gøre og det må du gerne have.
    Jeg tror ikke jeg ved for der er faktisk beskrevet 40 tilfælde af netop det.


  • #27   27. jun 2015 Jo, Erik, jeg tror på det, nogle kvinder er så ulykkelige, at de har oplevet at føde en dødfødt - men jeg synes det er utroligt, at man kan leve med det i 50 år uden gener smiley

Kommentér på:
Tror I på den ??

Annonce