{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Tror i på reinkarnation {{forumTopicSubject}}

Jeg gør..

Idag efter 25 år .. hvor jeg hele tiden har sagt at jeg har levet i Frankrig i omkring 1700 tallet... har fået min familie til at ryste på hovedet.. Nu idag har jeg lige fået en delvis bekræftelse på det.. En der har forsket lift i min slægt kunne fortælle at slægten Uglebjerg går tilbage til frankrig i Solkongens tid omkring 1600-starten af 1700 tallet , hvor vi var søfarene ... Det her skal der arbejdes mere på...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror i på reinkarnation
  • #1   13. aug 2010 og det skulle bevise ? smiley

  • #2   13. aug 2010 PT beviser det ikke så meget... men det er da noget af et sammentræf

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406
    #3   13. aug 2010 Nop

  • #4   13. aug 2010 lars S... hvis jeg viste det, så ville jeg fortælle det.. men der er mere mellem himmel og jord.. no doubt..

  • Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #5   13. aug 2010 Det er da den ultimative form for genbrug smiley

  • #6   13. aug 2010 Sjovt nok tror mange på deres gud om det er jehova , muhammet, budda eller en anden gud men om vi tror på livet efter døden den er svær.
    Vi mangler nok beviser før end vi vil tro på noget om evigt liv eller genopstandelse eller bare en himmel.
    Vi tror på så mange forskellige ting og fatter ikke at beviserne ligger for næsen sjovt nok skabte gud adam og eva de fik to sønner og da de blev gamle nok fandt di en kone så ergo efter at der kun var 4 mennesker på jorden så stammer vi vel fra adam og eva som fik to sønner som parede sig med en abe hura darvin fik rat.
    lLivet efter døden hmm dailailama dør og inden han dør peger han genstande ud stiller spørgsmål og nevner datoen på hans genopstandelse alt er hemmeligt indtil datoen hvor munkene drager ud og finder drenge og den som løser alt vinder titlen enten er det beviset på genopstandelsen eller de fandt bare nålen i høstakken


  • #7   13. aug 2010 Nej jeg tror ikke på reinkarnation for Bibelen siger ganske enkelt om døden: "Hans ånd går bort, han vender tilbage til den jord han er kommet fra; samme dag går hans tanker til grunde."
    Jeg tror til gengæld heller ikke dette liv er alt, men det er en helt anden snak smiley


  • #8   13. aug 2010 Ja regilion er noget opreklameret bras det får folk til at slås med hinanden og hvorfor fordi de tror at deres gud er bedre en andres jeg forstår sku godt de tegninger med muhammet det er sku da for sygt at tro på sin gud så meget at man kapre et fly og sprænger sig selv i luften for at dræbe andre mig bekendt står der ikke i nogens regilion at man må dræbe andre men alligevel bliver fjolserne pakket med tnt hyldet som hælgener og bliver lovet guld og grønne skove men hvis det skal passe efter de fleste religioner så kommer de i en eller anden slags helvede for at dræbe andre så der kan man bare se religion er noget bras TRO PÅ DIG SELV OG STOL IKKE PÅ ANDRE

  • #9   14. aug 2010 Jeg tror på Gud.. folk der ikke gør det er deres sag..

    Det kan nok være i ikke er døbt eller konfirmeret... men holder i JUL


  • #10   14. aug 2010 grantræet har ikke noget med kristendom at gøre.. har jeg sagt det. ??

    Men jeg kender rigtig mange der ikke tror på gud eller andet..
    men de holder JUL...

    At du ikke gør er fordi du er en ener og bare så speciel.. smiley


  • #11   14. aug 2010 hahaahahhaha "vi var søfarere".

    Aldrig nogen som har normale aner såsom landdrivere, fæstebønder, slaver, arbejdsmand etc.

    Altid noget stort og flot. Du har sikkert også blåt blod og i familie med Jomfru Maria og Djengis Khan ...

    Mht. reinkarnation er det da en smuk tanke ... men nok mest for at trøste en i sorgen eller bare som et positivt ønske. Tætteste på reinkarnation er måske uendelige universer mm. Men mennesket er sku bare en levende organisme på fod med amøbe, mos, bananflue, regnorm og egetræ. Hvorfor vi skulle have en sjæl er vel igen ønsketænkning og håb om noget bedre. Eneste profetiske der er til at føle på er "Af jord er du kommet og til jord skal du blive" = fysikkens love omkring energiens bevarelse smiley


  • #12   14. aug 2010 Jeg må le af det indlæg Dr Perle(fut fut fut freestajlo og ORDBLID)

    Jeg ved mit blod er rødt smiley


  • #14   14. aug 2010 Julen var oprindelig en midvinterfest, som den kristne kirke overtog og ændrede til en fest for Jesu fødsel.


  • #15   14. aug 2010 Påsken er oprindelig en jødisk fest som fejres til minde om dengang jøderne blev befriet fra slaveriet i Ægypten og kunne begynde deres vandring tilbage til det land vi i dag kender som Israel. Denne begivenhed fandt sted ca. 1280 før Kristi fødsel. Den første påske står beskrevet i 2. Mosebog kapitel 12.
    Når kristne i dag fejrer påske så er det først og fremmest fordi at Jesus Kristus blev dømt og henrettet midt under den jødiske påskefest i Jerusalem




  • #16   14. aug 2010 lars S .. Du vil bare have ret men får den ikke af mig.. jeg lader den ligge her og min mening eller tro kan ikke rokkes..

    Jeg tror på Gud- jeg tror på reinkarnation ( det var det der var spørgesmålet )

    og til sidst jøderne har ikke stjålet noget ..

    Go Weekend


Kommentér på:
Tror i på reinkarnation

Annonce