{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

Jens H
Jens H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Hvor møder man piger henne? {{forumTopicSubject}}

Hej

For satan da tiden går hurtigt. Bliver snart 21 år, og af en eller anden årsag begynder det at gå mig på? Det slår mig blandt andet at jeg aldrig rigtigt har haft en kæreste, eller haft særligt meget kontakt til det modsatte køn generelt.
Bevares, jeg går jævnligt i byen og er ikke bange for at snakke med piger, scorer da også jævnligt, det er ikke fordi jeg er et eller andet missforstor, jeg føler bare ikke at man rigtigt møder nogle dybe bekendskaber i byen. Hverken som venne eller kæreste potentiale. Det er jo ikke nødvendigvis en kæreste jeg leder efter, men bare nye bekendskaber. Men så er man jo lige pludselig mega creepy hvis man tilføjer og begynder at skrive til hende pigen man snakkede lidt med i byen. Så er man jo åbenbart kun ude på én ting?

Hvad faen kan man lave af aktiviteter hvor man møder folk af det andet køn, og hvor man har mulighed for ædru at snakke med personen og evt. komme ind på hinanden så det ikke virker creepy at vedligeholde kontakten til personen?
Jeg mener det er ligesom gået op for mig at de fleste drenge i min vennekreds kun har veninder som de f.eks går i universitetsklasse med, og desuden også er der de fleste møder deres kærester. Nu er jeg ikke selv så heldig at jeg har den mulighed, så hvad har jeg selv af muligheder i min situation? De fleste sportsgrene, fritidsaktiviteter osv. jeg kan komme på, eller allered dyrker møder jeg kun drenge bekendskaber.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor møder man piger henne?
  • #1   9. sep 2014 Privatfester ?

Der inviteres dine venners veninder samt venner, folk som du måske ikke selv kendte i forvejen. Sådan har jeg mødt mange hjemme hos mig, da jeg ofte lagde hus ud. Nu det så bare blevet til byen istedet, hvor jeg hver weekend møder ansigter som jeg mange andre gange har mødt, selv om jeg ikke altid husker dem, er det folk som jeg husker. Jeg gør ikke selv det store for at skabe et ''netværk'' udenfor byturene med dem, men kunne da sikkert godt. Husker også at have givet mit nummer ud til andre (piger) når de har spurgt om det, hvor det måske har været tæt på lukketid. Mest for at man så lige kunne mødes lidt tidligere en anden weekend, men mere har jeg heller ikke gjort i det. I Fredags var sidste gang. Husker dårligt hvordan hun ser ud, kun at hun hedder Amalie. Har denne gang igen heller intet gjort noget for at holde kontakten, kun lige på vejen hjem i toget, og måske lige dagen efter, for og høre om hun skulle derind igen dagen efter.

Det drejer nok mest af alt bare at man gør en lille indsats selv, intet andet.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #2   9. sep 2014 Til banko!

• ©LNM
    ©LNM Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 15 Følgere: 16 Svar: 6
    #3   10. sep 2014 Skriv til det modsatte køn online til at starte med og mød hinanden efter lidt tid evt? Privat fester er også en mulighed..

• #4   11. sep 2014 tinder

• #5   11. sep 2014 Tinder hvor alle liker alle, og ignorere dem som de alligevel ikke synes om smiley

• Yin Y
    Yin Y Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #6   5. okt 2014 Altid relevant spørgsmål! Pudsigt, at selvom vi nu teknisk kan kontakte folk på hele kloden, alligevel har svært ved at møde andre. Jeg tilslutter mig online koret: Men prøv nye netværk som Badoo og Zoosk smiley

http://www.dating-eksperter.dk/badoo.html
    http://www.dating-eksperter.dk/zoosk.html

Der kan du mere end på Tinder. Og ellers kan du jo tilmelde dig en fysisk forening - sport, kultur, friluftsliv, whatever ... smiley

• #7   6. okt 2014 Organisationsarbejde eller lignende er vejen frem! Meld dig ind i en organisation, som du synes står for noget godt.
    (jeg kan anbefale Red Barnet Ungdom som jeg selv var med til at starte og blev hos i 10 år indtil jeg blev for gammel til ungdomsafdelingen)
    Fortæl dem, at du gerne vil bidrage aktivt - hvor mange timer og hvor meget bestemmer du helt selv - og bliv koblet på et eller andet projekt, du synes er interessant. Tag med til nogle møder og aktiviteter og så burde du have gode chancer for at møde en masse nye mennesker, af begge køn!

• #8   7. okt 2014 Drop din ipod/tlf når du er ude og handle, vaske tøj, gå en tur osv. Vær åben og fald i snak, mød nye mennesker den vej. Net-dating er noget fanden har skabt hvis du spørger mig! Du bruger meget tid på det, kontaktfladen er virkelig overfladisk, og man bruger måske et par uger på at skrive sammen, sætter forventningerne i tops, og det ender som regl i skuffelse.

Kommentér på:
Hvor møder man piger henne?

Annonce