{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Tilmeldt:
16. okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Hvad gør man ? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den da jeg tog grundforløb til min uddannelse tilbage i 2008, flirtede jeg ufattelig meget med en kokkeelev når vi var ovre og spise..det udviklede sig meget hurtig til at vi blev total skudt i hinanden og hun var fuldstænding som jeg altid har drømt om en pige skulle være..der var intet og komme efter, søde forældre, familie og vi havde det bare godt sammen.. Da jeg så var færdig på skolen, så måtte jeg jo videre ud på arbejds markedet, men det stoppede os jo ikke i at ses. Hun havde så fået lærerplads på sjælland ved en bager, og efter som vi aldrig var blevet "kærester" så gik det sådan lidt i sig selv at vi kun så hinanden meget sjælden. Og efter jeg fik fast lærerplads osv, så var det egentlig det som jeg fokuserede på.

Så møder jeg så en sød pige her hvor jeg bor, og har nu været sammen med hende i 1½ år. Det underlige er så bare at denne tidligere flamme hun møder op her imens jeg har ferie og nærmest overfaldet mig af "kærlighed"..hun havde fundet mig på facebook og set hvor jeg boede, havde sammentidig fundet min søster og spurgt efter min adresse..hun har rykket røderne op og er flyttet tilbage til jylland, under 2 kilometer væk fra min og min nuværende kærestes lejlighed..hun er FULDSTÆNDING opslugt af mig, og må da også sige at jeg begynder og få den sammen følse som dengang Hvad fanden gør man lige her ?

Hun har holdt sig og ingen kærester, fliteri eller "One night stands" siden hun flyttede fordi hun troede jeg ventede når hun kom hjem Hvad fanden gør man lige her ? Det skal siges at den "flirt" vi havde dengang stod på i næsten 2 år..vi blev som sagt aldrig officelt kærester men var bare fuldstændig væk i hinanden..og har også tit tænkt på hende siden hun flyttede Hvad gør man ? Står med 2 piger/kvinder jeg ufattelig godt kan lide, de har hver deres kvaliteter og er perfekte på hver deres måde..jeg ved sq ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man ?
  • #1   18. jan 2011 Følg dit hjerte smiley

  • #2   18. jan 2011 Du må gøre op med hvad du vil, og være 100% ærlig overfor begge piger mht. dit valg.

    Vi kan ikke tage dit valg for dig.

    Men vær sikker på, at hvis du spiller på to heste, vil du miste begge piger.


  • #3   18. jan 2011 Følg dit hjerte!

  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #4   18. jan 2011 De ved ikke noget om hinanden, og "heldighvis" var min nuværende kæreste på arbejde da hun kom

    Men ja - hvad siger en hjerte ?

    Skal man bare forsætte som man gør eller vælge den gamle flamme ?



  • #5   18. jan 2011 Du ved, hvad du har - du ved ikke, hvad du får. Så må du jo gøre op med dig selv, om du vil løbe den "risiko" eller ej. smiley

  • #6   18. jan 2011 Alexander A: Efteraber! smiley

  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #7   18. jan 2011 Det sq ikke nemt..Det er jo meget og smide ud for at tage noget det gamle ind..

    Denne "flamme" har jeg jo kendt siden børnehaven og ALTID haft et vildt godt forhold til hele vejen igenne fra børnehaven til vi begge gik ud af 10 klasse også begge endte på samme tekniske skole


  • #8   18. jan 2011 Rahbek '
    Jep og jeg vidste du ville skrive det - hehe smiley


  • #9   18. jan 2011 Peter !
    Mærk efter inderst inde og så ved jeg at du finder et svar! - Det er helt sikkert det rigtige!


  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #10   18. jan 2011 Haha, ja det jo nemt og og skrive..men så også at udføre det i praksis..puha smiley

  • #11   18. jan 2011 Hahaha smiley

  • #12   18. jan 2011 Jeg tænker - at så længe du har har DEN tanke om hvad du skal
    gøre, elsker du ikke din kæreste nok til at vil give slip på en gammel flamme.

    Enten skal du give slip, ellers skal du vende tilbage til det der engang var.
    Men find ud af det hurtigst muligt inden det går galt, og hun en dag møder
    op hos dig mens din kæreste er hjemme - eller andet.

    Og så synes jeg du skal være ærlig over for din kæreste, fortæl hende
    at din gamle flamme bor tæt på jer osv.

    Men tænk dig om før du handler, held og lykke (:


  • * NIL *
    * NIL * Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 63
    #13   18. jan 2011 Altså du siger du har haft en nuværende kæreste i halvanden år så man kan jo sige i fungere godt sammen.

    Hvis du så vælger hende fra for den gamle flamme og det så ikke er noget alligevel, ja så har du mistet en der kunne have blevet til noget.

    Men som de andre siger du er den eneste der kan stage den beslutning. Jeg vil ihvertfald råde dig til at sige til din kæreste du har fundet en anden hvis du vælger at gå fra hende da det kun er fair. Alt det utroskab er sku aldrig fair overfor nogle!


  • #14   18. jan 2011 Selvfølgelig er det ikke nemt. Ingen har lovet dig, at det skulle være nemt. smiley Men lige meget hvad du gør, er du jo nødt til at tage en chance - enten ved at snuppe den gamle eller sige bye-bye til hende. smiley Men HUSK at være tro mod din kæreste - hun kan jo ikke gøre for, at hende den anden lige pludselig dukker op igen.

  • #15   18. jan 2011 Det er rigtigt nok, men du vil helt sikkert finde et svar... Kan fortælle dig at jeg for ca. 1,5 år siden stod med en kæreste, som jeg havde kommet sammen med i over 10 måneder. Jeg var glad for hende, men det var som om at følelserne var på vej væk, jeg var bare i tvivl og bad hende så om at komme ned til mig i en weekend (landdistanceforhold), så jeg kunne se hvad følelserne sagde. Hendes mor ville ikke acceptere det og sagde istedet at jeg skulle komme op til hende... Netop i de dage, mødte jeg en ny pige på nettet - ikke fordi jeg havde ledt efter en, der dukkede bare pludselig et billede op af hende og jeg skrev til hende med intentionen om at hun nok aldrig ville besvare min besked... Dagen efter svarede hun dog og jeg stod i et meget svært valg, ligesom du gør nu. Skulle jeg blive hos min kæreste og holde fast i det sikre, som jeg alligevel ikke var helt sikker på - eller skulle jeg tage chancen og se hvad det ville bringe med den nye pige? ...

    Jeg valgte det sidste og jeg har ikke fortrudt min valg. Hun er en af de piger, som jeg føler ligger langt over den standard jeg er berettiget til, men alligevel har vi været sammen i snart 13 måneder nu og det hele kører på skinner. Vi har sågar planer om at flytte sammen til sommer. Såååå.... Peter .. Føl efter indeni og vælg det du tror og føler er det rigtige for dig! smiley


  • #16   18. jan 2011 Rahbek smiley

  • #17   18. jan 2011 Alexander A smiley

  • #18   18. jan 2011 Rahbek '
    Stop it please! xD


  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #19   18. jan 2011 Kunne aldrig finde på at være utro, det ligger mig MEGET fjærn smiley

  • #20   18. jan 2011 Alexander A - Nøhøøøø!

  • #21   18. jan 2011 Gift dig med den ene og være kærester med den anden-.... it works!

  • #22   18. jan 2011 Rahbek '
    Eyyhh altså.. Ti hvert ti fald! smiley


Kommentér på:
Hvad gør man ?

Annonce