{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

                                      -
-
Tilmeldt:
23. aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710

Hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Her til aften, kørte en anden og jeg ind i hinanden, så vores sidespejle gik i stykker.
Jeg har kasko på min bil, tror I det er noget ens forsikring dækker?
- Det eneste der er sket, efter hvad jeg kan se, er at spejlet er knækket af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man?
  • #1   15. apr 2014 I udvekslede vel telefonnumre og en af jer erkendte skylden? Hvis ikke, så bland ikke forsikringen ind i småsager som dette, da det kan gå udover din præmie og/eller at du selv skal betale selvrisikoen, hvis der er sådan noget på.


  • #2   15. apr 2014 Det gjorder vi, men som vi blev enig om. Så er det et snævret sted, så kan være påstand mod påstand.

  • #3   15. apr 2014 Hvis i blev enige om, at der ikke skulle gøres mere ved det, så skal du ikke regne med at der sker mere i den sag.

    At indblande forsikringen for et sidespejl er ikke det værd, da et sidespejl næppe koster mindre en selvrisikoen og det kan ende med et højere præmie.


  • #4   15. apr 2014 Som Cantona siger, køb bare et nyt sidespejl og ikke gør mere ved det

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #5   16. apr 2014 Det kommer an på hvilke biler det er og hvad selvrisiko og præmiestigning vil betyde for jer begge - er det dig der er ovre i hans side eller er han ovre i din?
    Er du i hans = din skyld
    Er han i din = hans skyld.

    Men igen - hvilke biler og hvad koster et nyt sidespejl / brugt i samme farve? Ved en hugger eller på dba/guloggratis?

    Jeg lavede en ansvarsskade på en anden bil = ingen selvrisiko til mig, men ville få en præmiestigning som ville ligge ca 1000 kroner over det som skaden blev vurderet til. Købte skaden af forsikringen og så går det ikke ud over min anciennitet smiley


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #6   16. apr 2014 PS: Er det hans skyld, så få da ham til at betale - men igen - har I snakket sammen om at det er 50/50 så bare ud og find nye sidespejle hver især smiley

Kommentér på:
Hvad gør man?

Annonce