{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

julehjælp til en familie {{forumTopicSubject}}

hej har engang hørt at man kan sende legetøj gavekort osv osv til familier der har brugt for det her i julen.

nogen der ved hvor man kan komme i kontakt med disse familier?
for jeg er sku en af dem med lidt overskud til at give lidt smiley

og helt ærligt så vil jeg godt selv hvis det er muligt bestemme hvem det skal gå til.

god jul der ude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  julehjælp til en familie
  • #1   5. dec 2013 Jeg ved der er nogle grupper på facebook, hvor der sidder familier der godt kunne bruge lidt ekstra. Ved ikke hvad de hedder, men måske man bare kan søge på julehjælp eller sådan noget?

    Og rigtig fin tanke smiley


  • #3   5. dec 2013 smiley
    det er en god side


  • #4   5. dec 2013 Findes der noget udenfor Facebook? Jeg vil også gerne give, men vil gerne uden at folk kan se jeg gør det..

  • #6   5. dec 2013 Tusind tak!:-)

  • #7   5. dec 2013 hvis man giver til rødekors går det så ikke også til alle muggierne?

  • #8   5. dec 2013 Tror ikke når man følger Callas link.. Har ihverfald givet en ordentligt sjat penge, så håber da at det går til hvad der står.

  • #9   5. dec 2013 Har simpelthen valgt ikke at donere "penge" til det julhjælp da der er så mange muslimsk troende der benytter sig af det uden at holde jul.

    Hvis der var en garanti for at det rent kom ud til dem der holder jul tror jeg bestemt der er flere der vil hjælpe til


  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #10   5. dec 2013 A Man: Du kan vel være ligeglad med, hvad pengene bliver brugt til. Man donerer pengene, fordi familierne har brug for dem. Ikke fordi de SKAL bruges på jul.
    Hvis du vil være sikker på, at det du donerer, kommer ud til dem du ønsker, så kan du benytte dig af facebook gruppen Julehjælp, som der er linket til.


  • #11   5. dec 2013 dennis - Det hedder julehjælp ? så ville jeg mene det netop skal bruges på JUL !!!

    Synes det er usmagelig at der er muslimer der nasser på den måde når de ikke selv hader jul, og gør alt for at stoppe den...

    A man - har 100% samme holdning, vil ikke donere 1 kr. med mindre jeg var 10000000000% sikker på det gik til gaver eller mad til Danske børne familier der ikke har råd.


  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #12   5. dec 2013 Hver mand sin holdning. Jeg synes bare det er en forkert holdning, at man slet ikke vil hjælpe, fordi der er en lille procentdel, der udnytter det.
    Du kan jo ikke forlange, at folk bruger pengene på JUL. Det er folk, som af en eller anden årsag er presset økonomisk i juletiden og derfor søger de hjælp. Om de så bruger dem på andesteg og gaver til deres børn eller et nyt bedetæppe - det kan du jo ikke bestemme, men jeg vil give dig ret i, at de burde bruges på andesteg og gaver smiley


  • Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #13   5. dec 2013 Så kan man vel søge bedetæppe hjælp, hvis man ikke har råd til et ny tæppe?
    Jeg syntes primært julehjælp bør gå til enlige mødre som ikke har råd til at holde jul for deres børn.
    Jul betyder rigtig meget for børn.


  • #14   5. dec 2013 Jarl S hvorfor primært enlige mødre hvad med de enlige fædre ?

  • #15   6. dec 2013 Dennis, lille procentdel?????

    Sidste år var 90 % af ansøgerne til julehjælpen muslimer


  • Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #17   7. dec 2013 Naturligvis Topper også dem hvis de er i samme situation, at de ikke har råd til at holde jul.

  • #18   7. dec 2013 Typisk at et emne med gode intentioner ender i en religionsdebat.

Kommentér på:
julehjælp til en familie

Annonce