{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.769 visninger | Oprettet:

Adolf
Adolf
Tilmeldt:
19. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42

Kvinder....... ARGH {{forumTopicSubject}}

<b>En masse tekst - nu er du advaret</b>


Natten til Tirsdag i sidste uge, tog jeg til Roskilde og samlede en pige op som jeg havde mødt via nettet. Et meget vellykket møde, hvor tiden fra 23:30 til 4:30 fandt sted på en strand et sted i udkants København. Vores første møde kunne egentlig ikke have været bedre.

Dagen efter er der allerede sure miner fra hende af, trods det vellykkede møde. Grunden er at hun mener jeg hele tiden skriver med så mange andre piger. Men hun skriver selv sine kontaktoplysninger til hende til en masse andre fyre (istagram - eller hvordan det staves, facebook og skype) og samtidige med det, så kan jeg se henvendelser fra andre fyre, som bl.a er komplimenter osv..

Jeg forstår ikke hvorfor at hun må få masser af henvendelser og selv søge dem, når jeg ikke kan have en helt almindelig samtale med andre piger, som er piger jeg var begyndt og skrive med, et stykke tid før at jeg begyndte og skrive med hende.

Hele ugen, indtil Fredag er der så kun negative beskeder fra hende af, og kommer pludselig ind på at hun også har en depression, og på det tidspunkt var jeg tæt på og opgive hende, og så begyndte hun og plapre om at jeg havde nævnt at hendes depression ikke var noget som skulle komme i mellem os, og at jeg fuldstændig havde ignoreret hvad jeg havde sagt.

Så kom jeg ind på dette, at selvom hun lider af en depression, så bør jeg vel være den af alle personer, som kan få et smil frem på hendes læber, og være den som kan få hende til og være....... glad igen? Og så begynder hun pludselig sige, at det har jeg fuldstændig ret i, og hvad pokker er det dog hun har gjort. Der går ikke engang 2 døgn og så ser hun en besked fra en pige som hun slet ikke kan klare.. Det var en besked om ''ahaha du savnede mig'', og da hun så læste den besked, der troede hun åbenbart at JEG havde skrevet til hende, at jeg savnede hende, hvilket jeg ikke gjorde. Eftersom at jeg i laaaang tid har haft hendes nummer, og kunne kontakte hende derover hvis jeg gjorde. Det var i forbindelse med noget hvor hun havde deaktiveret sin profil og pludselig var kommet tilbage, at den besked kom på banen. Skal så siges at det VAR IGÅR.

Og hende jeg så har noget kørende med, valgte og skrive en sur besked efter og have set beskeden fra hende den anden, og så blokerede hun mig, deaktiverede sin facebook (kan ihvertfald ikke længere kontakte hende derinde) og pludselig fik jeg en besked fra hendes veninde, hvori der stod følgende.

<b>Cxxxxxx har indtaget en overdosis for en 30 minutter siden. Hun har haft det skidt, denne besked bliver udelukkende kun sendt til dig i tilfælde af, at du skulle skrive til hende. Vi prøver at skrive fra hendes profil, men din bruger var deaktiveret. Vi håber alle, at du er glad nu. Du gav hende det sidste skub udover kanten</b>

Og inderst inde har jeg gjort meget mere for hende end jeg troede jeg ville gøre, for en som jeg kun har mødt 1 gang. Selv FØR jeg havde mødt hende, havde jeg gjort så meget for pigebarnet, som jeg ikke forstillede mig at jeg ville gøre, for en som jeg ikke kendte.

Kontaktede hendes søster hvor hun havde været tidligere, og hun vidste intet. 00:52 skrev hun at hun intet vidste. 01:06 skrev hun at hun er indlagt.

Hvad pokker kan man dog stille op med sådan nogle? Der er INGEN kontaktmuligheder da hendes mobil er glemt hos en nær København (tidligere kæreste), så den eneste måde jeg kan have den mindste kontakt, er via hendes veninde og hendes søster.


Hvis jeg linkede et billede til hende, så ville i se en pige, som i ud fra første øjekast ville mene ser normal ud, og faktisk ganske pæn ud.
Men det er åbenbart ikke tilfældet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder....... ARGH
  • #1   5. aug 2013 Haha

  • #2   5. aug 2013 Endnu en grund til at netdating er over vurderet. Du kan ikke hjælpe én der ikke vil hjælpes, drop det og kom videre

  • #3   5. aug 2013 Hvad pokker kan man dog stille op med sådan nogle? Der er INGEN kontaktmuligheder da hendes mobil er glemt hos en nær København (tidligere kæreste), så den eneste måde jeg kan have den mindste kontakt, er via hendes veninde og hendes søster.

    Hun kommer selv med løsningen, du skal selvfølgelig ikke kontakte hende.

    Hun lyder da som om hun har en skrue løs. Hvis det er sådan et forhold fyldt med en opmærksomhedskrævende og jaloux dame du søger, så go for it.


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #4   5. aug 2013 Kristian

    Hun er bossat i Jylland og jeg i den modsatte side af landet.
    Der blev igår skrevet fra et nummer som åbenbart var hendes søsters nummer, som hun har tilbragt nogle dage med. Hun vidste ikke selv om hvordan og hvorledes, men sagde at det var sagtens noget som kunne være sandt.

    Og som skrevet, så bekræftede hendes søster så at hun var blevet indlagt.

    Hendes veninde skrev følgende i nat.

    <b>I dag, 01:19


    Ja, hendes mor fandt hende på soveværelset, efter hun om hjem fra sin søster :(</b>


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #5   5. aug 2013 Jeg synes måske det er mere langt ude end nogle af jer andre, fordi det blot handlede om en pige som hun ikke brød sig om og som har ødelagt så meget for hende, som jeg kontaktede for og spørge om hvorfor hun tidligere havde deaktiveret sin profil, og nu var derinde igen. Og en misforståelse over en besked hun havde skrevet, som hun så fik drejet ind i hovedet, til at JEG havde skrevet til pigen, at jeg savnede hende.

    Når man tager et kig på hendes søde udseende og hendes blonde hår, så ser man en snart 18 årig pæn pige som får rigelig med opmærksomhed fra fyrene og rigelig med komplimenter, men som åbenbart alligevel lider af en grum depression, som åbenbart er i en grad, som kan få hende til og gøre ting som disse.


  • #6   5. aug 2013 min erfaring er at man skal holde sig laaaangt væk fra piger med depression. mit liv er i hvert fald for kort til at tage hensyn til en dame med depression.

  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #7   5. aug 2013 Kristian

    Jo, for udhængning er jo tilladt smiley
    Desuden kan jeg ikke linke til nogle af hendes billeder på facebook, da hun enten har deaktiveret profilen, eller har blokeret mig, så jeg ikke kan komme ind på profilen smiley


  • #8   5. aug 2013 Led du roligt videre smiley

  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #10   5. aug 2013 Pigen har været igennem en del useriøse og korte forhold (vi snakker så mange, at i ikke vil kunne tælle det på jeres fødder og jeres hænder) og hun har oplevet og blive slået af tidligere kærester, og at de rent ud sagt har været nogle røvhuller.

    Jeg har sat det klokkeklart op for hende, at mit næste forhold ikke skal være noget useriøst, og at jeg derfor ikke har travlt med og indlede et forhold med hverken hende eller nogle anden. Rent ud sagt så ønskede jeg et forhold som kunne vare i xx antal år, og at den næste endte ud med og være hende som jeg gik ud og investerede bolig med og som skulle føde mine børn på et tidspunkt. På vores første møde blev der sagt nogle ting fra hende, der blev gjort nogle ting (hvad der nu ellers kan ske når man befinder sig på en strand med en dyne), og hun sagde at hun virkelig ønskede sig et seriøst forhold, og en hun kunne blive med i lang tid, og at hun egentlig ønskede og blive den som jeg søgte.

    Jeg med de ord så opgiver jeg hende måske ikke lige i denne her uge. Jeg venter måske lidt på at hun bliver udskrevet, og håber at man kan komme i kontakt med hende på en eller anden måde, måske igennem hendes storesøster eller hendes veninde. Hun har gjort noget dumt, noget VIRKELIG dumt, og derfor er hun indlagt lige nu. Og give hende følelsen af at jeg bare opgiver hende og smutter videre, vil jeg ikke give hende efter den dumhed hun lige har gjort, selvom jeg udemærket godt ved, at det som lige er sket, ikke er min skyld. Men så vil jeg heller ikke ende med og kunne gøre det værre, og bare komme videre med det samme.

    Det en kompliceret historie, for med tidligere forhold hvor hun har været udsat for vold, utroskab og andre ting, og nogle veninder i den anden ende af landet, som har vist sig ikke og være veninder, men nogle personer som bare ville ødelægge det for hende osv... så synes jeg at hun fortjener ihvertfald en uge mere af min tid, og så må jeg se om hun kan blive bare lidt normal igen når hun engang bliver udskrevet. smiley


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #12   5. aug 2013 Smut

    Nu hvor hun er bosat ikke langt fra Kolding af og jeg bor helt oppe i den Nordlige del af Sjælland, så vil jeg som sådan heller ikke rigtig kunne være der for hende, slet ikke her efter sommerfreien. Men hun har et brændende ønske om og flytte til hovedstadsområdet, og det kan jeg vel på en eller anden måde opfylde, så hun kommer lidt væk fra sine vante omgivelser, og lidt kan starte på en frisk i nye omgivelser og komme nye steder. Om det så kunne være med til og hjælpe hende, det aner jeg selvfølgelig ikke en brik om. I værste fald må jeg jo bare være en som hun har kontakt med, som hun har kontakt med så mange andre. Jeg har ikke travlt med og komme i et forhold smiley


  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 18
    #14   5. aug 2013 de fulde af lort.. for lidt opmærksomhed..

    har man en depression, er man slet ikk i humør til at skrive til folk.. man vil bare være for sig selv..

    drop den kælling !


  • #16   6. aug 2013 Hende pigebarnet ska holde dig fra....

    Folk med depressioner har generelt en masse problemer at læsse på,andre,,,,

    Du ska komme væk nu


  • #17   6. aug 2013 Wooow, løb mens du kan!! smiley

  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #18   6. aug 2013 Hun har vist hun er for dum, så kontakten er cuttet til både hendes veninde, søster og hende selv :b

Kommentér på:
Kvinder....... ARGH

Annonce