{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatoo
  • #1   29. jan 2013 Jeg ville få det de hedder skrevet smiley

eller det kunne være du skulle uddybe om det er placeringen du f.eks. søger idé til smiley

• #2   29. jan 2013 Ja, jeg har en god idé.

Tænk noget mere over en permanent beslutning som en tatovering, sådan så du ingen tvivl har mere og er 100% tilfreds inden du får den lavet.

Så slipper du for at udstille dig på sider som baboom som en person der kun får en tatovering fordi det er på mode.

• #3   29. jan 2013 Nu er jeg så en lille pige på 35 så har haft mere end nok tid at tænke over det, nu er det mine børns navne jeg gerne vil ha sammen med noget der kunne ha en betydning og ik en lille rose

• #4   29. jan 2013 Okay, hvis du har tænkt så længe havde du heller ikke brug for at spørge om råd til hvordan den skal se ud. Så er din alder ligegyldigt.

Jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne fortælle dig hvad der har en betydning for dig og dine piger. Det ved du da som deres mor helt klart bedre end os.

Det virker bare ikke ret gennemtænkt, men jeg skal ikke blande mig i hvordan den ender med at se ud, så mit forslag er at omkranse navnene med hyldebær.

• #5   29. jan 2013 Tusind tak Christian A det med hånden hvor er det lavet super flot

• #6   29. jan 2013 Du har allerede bestilt tid, men ved ikke hvordan det skal laves? er det smart tror du

• #7   29. jan 2013 Hvor har jeg skrevet at jeg har bestilt tid???

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #8   29. jan 2013 Hvis man har en tid før man ved hvad man vil have, er det dømt til at fejle i sidste ende...afbestil og tænk dig om over hvad du vil have, og bestil tid når ideen har vendt og drejet sig i dit hoved.

Det giver et bedre resultat som du i sidste ende bliver mere glad for.

• #9   29. jan 2013 Jamen dog hvor står der skrevet at jeg har bestilt tid???????

• #10   29. jan 2013 Den første med det var første og sidste gang, var ellers meget god smiley der findes kun en promille af befolkningen som kun har én tattoo smiley

Og den med hånden er da røv grim smiley Det ligner jo noget der har ligget i blød flere år.. ALT for kraftigte skygger og skæve streger til det ligner en babyhånd..

• #11   29. jan 2013 Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men hvis de kan skrive sit eget navn selv kunne det være en mulighed?

• #12   30. jan 2013 De er lige blivet 1 år, jeg havede tænkt på et dyr der har en betydning og så deres navn, nogen der kende til dyr med en form for for betydning?

• #13   30. jan 2013 En scolopender ville jeg vælge, de har stor betydning for deres naturlige fjender. Hvis de ikke er noget for dig, kan du vælge en kæmpeblæksprutte eller en bi. De er tilsyneladende meget betydningsfulde for mennesket. Uden dem dør vi inden fire år, siger folk.

Du kan også, for at "spice" tingene lidt op, få en Tyrannosaurus Rex der rider på en bjørn med motorsave i stedet for arme og laserstråler ud af øjnene.

Eller en kanin.

• #14   30. jan 2013 Eller den her!!

profilbillede
  • #15   30. jan 2013 Og inden du smider mig på filter, eller en HA rocker banner mig, vil jeg gerne retfærdiggøre mine indlæg.

Du beder os om ting vi på ingen må kan opfylde. Hvordan havde du i din vildeste fantasi forestillet dig at vi skal kunne foreslå dig dyr der har betydning for dig og dine børn? Vi kender dig ikke, vi kan ikke læse dine tanker og du giver os ingen ledetråde, ergo er vi nødt til at foreslå alt mellem himmel og jord før vi rammer din smag. Og statistisk set er chancen for at du kan lide en Scolopender over, lad os sige, en kanin vel lige så stor som omvendt, når ALLE afgørende faktorer for hvad vi kan forholde os til er ude af spillet.

• #16   30. jan 2013 Ja nu lukker du sku røven lille dreng, jeg ber ik og at nogen skal sige hvad jeg skal ha lavet med nogen ider, og jeg spørg om nogen dyr der har betydning, altså ligesom en sommerfugl betyder liv, sku da ik hvilke dyr der har betydning for mig, fuck du er da det største fjols jeg er støt på her inde.

• #17   30. jan 2013 Børnenes navn og tribal udover det hele. Så har du en, som ingen andre har. Go go go

Kommentér på:
Tatoo

Annonce