{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatoo
  • #2   30. sep 2012 Det har du ret i gas* men kende du nogen dyr der har en betydning?, er selv ret vild med enhjørning men har den mon en betydning?

• #4   30. sep 2012 Jeg har selv planlagt at få lavet en tatoo, når jeg har født min datter til februar:-). Jeg vil gerne ha hendes håndaftryk, navn og måske fødselsdato tatoveret.

Ved godt det ikke lige havde noget med et dyr at gøre, men synes tanken er sød:-)

• #5   30. sep 2012 Altså du kunne lave et rigtig fedt oldschool motiv, med en svale eller lignende, som også er et symbol på drømme osv. Hvor navnene står med noget fin skrift i kursiv og sådan lidt. smiley

- Hvis du vil over i frihed, så er en hvid due et godt valg og meget internationalt, og også et flot motiv så fremt det er godt udført arbejde kan man sige. smiley

• #6   30. sep 2012 Hvor gammel er de?
    For hvis de kan så lad dem skrive deres navn på et stykke papir og få tus det. Altså deres håndskrift smiley

• #7   30. sep 2012 den ene jeg har er af mit kinesiske stjernetegn, så hvis det skal være lidt anderledes så få tatovøren til af lave en tegning af de to kinesiske stjernetegn flettet ind i hinanden

• dan c
    dan c Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 40
    #8   30. sep 2012 Jeppe K bliver nødt til ar rette dig en hvid due betyder ikke frihed men fred.
    Hvid du skal have noget der betyder frihed er ørnen nok det mest brugte symbol. Ørnen kan desuden symbolisere styrke, ære og loyalitet.

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #9   30. sep 2012 jeg tænker også stjernetegn. det de er født i ? smiley
    Eller evt. dyr fra det årstid på året de er født, blomster eller lign. ?
    Eller evt. fod/hånd aftryk af deres ?
    åske noget skrift, der betyder noget for dig/jer ?

Jeg har selv en lille datter og har tegnet en jeg gerne vil have lavet, men ed ændringer og evt. mere til i den. Jeg tænkte selv først fodaftryk også, men er gået lidt væk fra det igen. Ellers har jeg skrevet hendes navn indtil videre og tegnet to blomster, sat fødselsdato. der skal en del ændringer til, i den.

Håber du kan bruge noget af det smiley

• #10   30. sep 2012 og så vil jeg fra råde en tatovering med hvidt i da det er meget forskelligt hvordan din hud tager imod den og ofte bliver den hurtig grim og grumset

• #11   30. sep 2012 Mine piger er 10 måneder tvins smiley men er der nogen der måske ved hvad enhjørningen måske har af betydning?

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#12   1. okt 2012 Det her er hvad jeg kan finde om den :
    Evnen til at få dine drømme til at blive til virkelighed

Enhjørningen er et sagn dyr og en mytisk skabning med en hvid hests krop, en antilopes ben og en løves hale, så den rummer alle disse dyrs egenskaber. Derudover har den et magisk horn der sidder midt i dens pande - det er symbolet på enestående magisk kraft. Fang din enhjørning og hvad du ønsker skal blive dit.

Ifølge legenden er enhjørningen så flygtig, at den kun kan fanges af en jomfru. Det betyder at essensen af dens væsen ikke kan indfanges med fysiske midler, kun med en uskyldig modtagelighed, altså den feminine side af vores natur. Det handler om at forene det menneskelige selv og det indre selv - kreativiteten - om at få noget ud af livet hver eneste dag, og ikke blot få tiden til at gå.

Som kraftdyr har enhjørningen stor betydning, for den har med at gøre sindets indre verden og med fantasien og deres forbindelse til den fysiske og åndelige virkelighed.

• #13   1. okt 2012 Tusind tak Lica - smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#14   1. okt 2012 Det var så lidt. Håber det kunne bruges, da det var det eneste jeg lige sådan kunne finde smiley

• #15   1. okt 2012 Det kan helt sikkert bruges smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#16   1. okt 2012 det var godt smiley

Kommentér på:
Tatoo

Annonce