6.906 visninger
|
Oprettet:
Tatoo {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg skal ha mig den første og eneste tatoo, jeg har tvillinge piger, og deres navne skal indgå, jeg vil gerne ha et dyr, men det skal betyde noget det dyr, her tænker jeg på lige som sommerfugl betyder frihed osv nogen der kan komme med et forslag? på forhånd tak
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 105
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 116 Svar: 774
Ved godt det ikke lige havde noget med et dyr at gøre, men synes tanken er sød:-)
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
- Hvis du vil over i frihed, så er en hvid due et godt valg og meget internationalt, og også et flot motiv så fremt det er godt udført arbejde kan man sige.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 173 Svar: 556
For hvis de kan så lad dem skrive deres navn på et stykke papir og få tus det. Altså deres håndskrift
feb 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 504
apr 2007
Følger: 1 Svar: 40
Hvid du skal have noget der betyder frihed er ørnen nok det mest brugte symbol. Ørnen kan desuden symbolisere styrke, ære og loyalitet.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
Eller evt. dyr fra det årstid på året de er født, blomster eller lign. ?
Eller evt. fod/hånd aftryk af deres ?
åske noget skrift, der betyder noget for dig/jer ?
Jeg har selv en lille datter og har tegnet en jeg gerne vil have lavet, men ed ændringer og evt. mere til i den. Jeg tænkte selv først fodaftryk også, men er gået lidt væk fra det igen. Ellers har jeg skrevet hendes navn indtil videre og tegnet to blomster, sat fødselsdato. der skal en del ændringer til, i den.
Håber du kan bruge noget af det
feb 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 504
sep 2010
mar 2012
Evnen til at få dine drømme til at blive til virkelighed
Enhjørningen er et sagn dyr og en mytisk skabning med en hvid hests krop, en antilopes ben og en løves hale, så den rummer alle disse dyrs egenskaber. Derudover har den et magisk horn der sidder midt i dens pande - det er symbolet på enestående magisk kraft. Fang din enhjørning og hvad du ønsker skal blive dit.
Ifølge legenden er enhjørningen så flygtig, at den kun kan fanges af en jomfru. Det betyder at essensen af dens væsen ikke kan indfanges med fysiske midler, kun med en uskyldig modtagelighed, altså den feminine side af vores natur. Det handler om at forene det menneskelige selv og det indre selv - kreativiteten - om at få noget ud af livet hver eneste dag, og ikke blot få tiden til at gå.
Som kraftdyr har enhjørningen stor betydning, for den har med at gøre sindets indre verden og med fantasien og deres forbindelse til den fysiske og åndelige virkelighed.
sep 2010
mar 2012
sep 2010
mar 2012
Tatoo