{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Bank
  • #2   19. jan 2013 Nordea og er mere end tilfreds..

• #3   19. jan 2013 Jeg har ikke en elendig økonomi
    og jeg vil ikke straffes for at have en sund økonomi
    jeg vil da ikke betale dem for at de skal have min formue til at stå :S
    har nada lån hos dem

• #4   19. jan 2013 Banker skal tjene penge, ligesom alle andre virksomheder.
    Har Danske Bank, og bliver der.

• #7   19. jan 2013 Ja det er kun en fordel for dem smiley

så os andre der skal straffes ? FEDT (:

• #8   19. jan 2013 Thez - jeg har ikke gebyr på noget idag ?

• #9   19. jan 2013 Det det danske bank vil lave nu kommer også til de andre banke vent og se

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #10   19. jan 2013 Jo du har gebyrer i dag.

• #11   19. jan 2013 Hvad med en person som mig, som ingen lån har i banken. Hvorfor skulle jeg acceptere at betale penge for at min løn bliver overført til banken? Det giver ingen mening. Har aldrig bedt dem om hjælp til noget som helst?!!!

• #12   19. jan 2013 Det er det jeg mener David A !

• #13   19. jan 2013 Kan fandme ikke være rigtigt at man skal til st betale for at få sin løn udbetalt!

• #16   19. jan 2013 skift bank hvis nok gør det så finder de vel ud af det er en dum ide men danske bank har vel altid været en snob bank

• #17   19. jan 2013 Piveri hele lortet.

Så skift dog bank i stedet for tude.... Hvis i tror det så bliver bedre af det. slipper en bank afsted med det, så følger de andre med.. THATS LIFE.

Sjovt folk ikke piver over den nye udligningsafgift så meget, folk sælger da ikke deres bil bare fordi den stiger i afgift.
    Min bil er steget 100kr halvårligt.

fedt afgiften er fjernet med priserne faldt ikke?

plus vælger JEG at have nordea eller sparekassen skal jeg betale for have mine forskellige kort, 500kr+ årligt...

• #18   19. jan 2013 Fedtafgiften har ikke givet en skid smiley

• #19   19. jan 2013 nogen der kan linke så man kan læse om hvad der skaber denne tsunami af utilfredshed? ^^

• #20   19. jan 2013 CrispyWedge - forskellige nyhedssider, har ikke selv kunne finde danskebanks selv skrevne udmelding.

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #21   19. jan 2013 Jeg ville vælge Merkur bank som er en andels sparekasse, eneste ulempe er når man skal indsætte kontanter så skal man på posthuset, med en speciel blanket
    Her i huset har vi fuldt ud været tilfredse kunder

• #22   19. jan 2013 Jeg har Sparnord tidligere sparbank. Er YDERST tilfreds med dem - de sgu ikke ligeså emsige som Danske Bank - de krævede f.eks. jeg havde 8.000,- til mig selv hver måned hvis jeg skulle låne til indskud til huset - så det varede ikke længe før jeg var ude af den bank...

• Marcin S
    Marcin S Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 14
    #23   19. jan 2013 Har også haft danske bank, det var noget pis, kommer aldrig tilbage til dem. har Jyske bank og den kan kun anbefales.!!!

• #24   19. jan 2013 Jeg har haft danske bank for nogle år siden. Det var den dårligste bank jeg nogensinde har haft med at gøre. Dårlig rådgivning, dårligt alt.
    Nu har jeg sydbank, dem har jeg virkelig kun haft gode oplevelser med smiley

• #25   19. jan 2013 Sydbank er da de største uprofessionelle kegler på jorden. De var ved at sætte en stopper for min uddannelse. I Sydbank er de maskiner der kun kigger på tal. Der er intet humant og personligt over deres beslutninger. Alt bliver taget højere oppe fra af en eller anden der sidder i et aflukket kontor og ikke har kontakt med kunderne.
    Adder....

Jeg har kun godt at sige om Sparekassen Kronjylland og Jyske Bank.

• #26   19. jan 2013 ALLE bankerne følger i DBs fodspor og indfører næsten samme ordninger. Fortsæt dom hidtil og spekuler ikke over de småting smiley

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #28   19. jan 2013 Jeg skiftede fra sparekassen kronjylland, jeg går meget op i god betjening og en god bankrådgiver og det have jeg bestemt ikke i Sydbank, men sikke en omvæltning da jeg kom i sparekassen kronjylland, så kom der bare styr på det hele og en bankrådgiver da bare svare mig med det samme hvis jeg skriver, mailer eller ringer til hende. I sydbank skulle jeg gerne maile et par gange for at få svar, nogen gange måtte jeg dukke op personligt for at få svar.
    I sparekassen kronjylland betaler jeg ikke for mine kort eller andre gebyre på de, hverken på master card debit eller vores dankort

• #29   19. jan 2013 Krelle - bare fordi du har den oplevelse er det jo ikk ensbetydende med at jeg bliver behandlet sådan smiley jeg kom nu bare med min mening og oplevelse af banken. Jeg har aldrig oplevet bedere og mere personlig service og ingen bank har hjulpet så meget som de har. Så det er jo heldigt at det ikke er sådan i alle filialerne smiley

• #30   20. jan 2013 man skal jo ikke tilmelde sig det kunde program ?

er lidt forvirret over hvordan og hvorledes men ved da jeg betaler en del gebyr for forskellige ting og hvis jeg kan spare penge på min bil og indbo forsikring osv så ser jeg ikke pt det store problem

• #31   20. jan 2013 http://danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Generelle-vilkaar/PRISBOGDB.pdf

nu har jeg skimtet det priser her på gebyr osv men kan ikke finde hvor der står man skal betale for at få penge til på sin konto hvor får du det fra david ?

Kommentér på:
Hvilken Bank

Annonce