{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hvilken bank vil du anbefale? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg står og overvejer at skifte bank, da jeg syntes min nuværende bank ikke er effektive nok hvad angår rådgivning om de ting jeg søger og så hvis man kunne finde en bank med bedre frynsegoder eller hvad man kan kalde det..

Derfor hvilken bank vil/kan du anbefale og hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bank vil du anbefale?
  • #1   29. mar 2009 tit og ofte kan det være rådgiveren og ikke selve banken der er problemet..

men har haft sparekassen kronjylland siden jeg trådte ud fra undet mutters beskyttende vinger. og sys min rådgiver har hjulpet mig pænt nemt gennem de første svære år som udeboende. smiley

• #2   29. mar 2009 Morten ! Når jeg søger rådgivning så rådgiver de mig så er det selv om til mig at tage stilling til hvad jeg vil.. Folk som tuder over deres bank rådgiver er et svin og bare har løjet skal lukke r**en de har selv taget beslutningerne, de er jo alle fyldt 18år og er voksne..

Jeg søger rådgivning men den endelige beslutning er min egen, hvis man ikke har hjerne nok til selv at studere tingene efter man har modtaget "rådgivning" jamen så burde man nok gemme sine penge i madrassen. smiley lille aflastnings besked.. smiley

• #3   29. mar 2009 Mads E har selv Sparekassen kronjylland men der står 0.35øre på den konto jeg har derinde og har ikke brugt den i over 6år.. Ved ikke hvorfor jeg ikke har fået den opsagt.. Men jeg har aldrig hørt fra dem om hvorfor jeg ikke bruger banken eller ligende, så tager det som en besked med at de er lidt ligeglad med deres kunder.. smiley

• #4   29. mar 2009 I de har tider vil jeg vælge en stor bank. Ikke alle de små lokale banker.

• #5   29. mar 2009 har så en i nordea også min mor oprettede for mig da jeg var 8. og tror der startede med at være 10 kr på den. nu er der 12.75 ca smiley det eneste jeg får fra dem er også bare en årsopgørelse først på året.
    så tror det ganske normalt de ikke henvender sig til kunder der kun har en konto til at stå som de ikke piller ved.
    kronjylland sender mig tit post om alt muligt. mest af det er selvfølgelig ikke noget jeg kan bruge til noget. men det er da lidt fedt man af og til lige får et rabat kort til biografbilleter osv.
    og nej det er jo så ikke derfor jeg har den bank pga de små goder. men ligger man det til de rådgivninger jeg gennem tiden har fået føler jeg mig godt stillet i forhold til mange af de personer jeg er jævnaldrene med.
    har i dag hus. to biler. og ja alt hvad man nu behøver. og har et normalt lønmodtager job. sys det gået fint nok. og har tit tænkt på om det havde gået lige så nemt i en anden bank..

• #6   29. mar 2009 Morten ! AKA Dolph den snigende Ninja (125%) ! siger ikke du tuder, snakker om alle de menesker man ser i tv'et som brokker sig over deres bankrådgivere..

Spunk boy - en lille bank er lige så god som en stor - store banker kan også gå konkurs eller gå langt ned i randen..

Mads E - Det er måske rigtigt, men det er heller ikke altid banken som er god, det er oftes også bankrådgiverens "personlighed" eller hvad man siger som gør det gode arbejde..

• #7   29. mar 2009 roskilde bank `?

• #8   29. mar 2009 Jeg har Nordea. de har da lige ringet til mig IGEN. For at høre om jeg ikke vil bruge mine penge på noget smiley

• #9   29. mar 2009 Så heller bruge dem på noget sjovt smiley

• #10   29. mar 2009 Jeg har Nordea, og de har hjulpet mig rigtig meget, de få år jeg har været der, kunne aldrig drømme om og skifte, de gjorde mine drømme til virkelighed, Stor fladskærm, Vespa Scooter, og nu Campingvogn, Lav Rente, gode regler, Så Nordea kan kun anbefales

• #11   29. mar 2009 Daniel P okay, hvad renter osv. har du ved de forskellige ting?

• #12   29. mar 2009 ligger pt på 7-8% og det hele er lagt sammen i samme "gæld" som er meget hurtigt afviklet, Havde et lån i en anden bank på 13% og min kammerat havde et lån på 31% i rente, han skiftede til Nordea, nu har han ca 2500kr mere til sig selv i lommepenge, da de overtog alt hans gæld ved de forskellige låne selskaber, og de har endda ringet til mig og meddelt mig at jeg har fået en ny personlig bankrådgiver, jo jo, Jeg har dankort, og netbank, de ville de ikk gi mig i kysk de ville ikk engang låne mig 5000kr, da lokummet brændte på, kender utrolig mange som får en god behandling i Nordea, Man af dem er gået fra Danske bank og jyske bank,

• #13   29. mar 2009 Okay, hvad er indlåns renten så? tilbyder de gode pensions ordninger og ligende?

Kommentér på:
Hvilken bank vil du anbefale?

Annonce