{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Køb af bærbar - bedste tidspunkt? {{forumTopicSubject}}

Hej. Skal bruge en ny bærbar, men hvornår ville det være bedst at købe den - Har i dec før julen eller i starten af januar?
Tænker at det ville være bedst i starten af januar - men ved ikke hvor meget januar udsalg der er på elektroniske ting - og om der overhovedet er noget?
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bærbar - bedste tidspunkt?
  • #1   12. dec 2012 Hold øje inde på komplett.dk . Synes ik jeg oplever specielle vilde tilbud i januar med bærbar. Kommer vel også an på hvilken bærbar du vil have

• #2   12. dec 2012 Altid i januar...

januar udsalg wihuuuuuu smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #3   12. dec 2012 Hvis du alligevel ikke mangler den lige nu og her, så kan du ligeså godt vente de par uger smiley Det kunne jo være.

Det kommer også an på hvad du søger.. Komplett har pt tilbud på denne: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=761701
    Men ellers så hold øje med deres hjemmeside, de plejer at komme med nogle gode tilbud. smiley

• #4   12. dec 2012 Søger noget til omkring 4000-4500, og HD eller HD+ er nok til mig - der er mange i det prisleje jeg kunne købe, men kunne da være dejligt hvis man fik den billigere eller fik en bedre til samme pris smiley
    Nogle mærker som generelt er billigere end andre? Tænker mærker som Dell og HP, plejer de ikke være lidt dyre end Asus/Acer - og hvad med Toshiba?
    Håber ikke jeg lyder for dum smiley

Men tjekker komplett og ser om de har timesalg, sgu ærgelig jeg ikke lige så det da det var der - men sådan er det jo.
    Men skal bestille det sådan i starten af januar, da jeg kun lige er i Danmark i 6 dage, og gider fanme ikke have at jeg bestiller det lige i tide, og så det bliver forsinket.

• #5   12. dec 2012 Men tak for jeres svar, tjekker for timesalg og hvis intet sker der, bestiller jeg nok senest d. 7-8 januar smiley

Kommentér på:
Køb af bærbar - bedste tidspunkt?

Annonce