{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

Nikolaj H
Nikolaj H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81

Køb af bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej baboom.
Jeg er ikke så meget inde i det computer halløj. Jeg står og skal bruge en bærbar til internet. Det eneste jeg kræver er, at den skal være hurtig på nettet og skal kunne trække et spil. Spillet er Call of duty modern Warfare eller rettere cod4. Prisklasser er ligegyldigt. Håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opmåling og bestilling af vindue 500 kr.
  • Kablet til min robotplæneklipper er revet over og jeg kan ikke fine hvor 1.500 kr.
  • Miele Washing machine repair 900 kr.
  • Opsætning af badeværelsesmøbel inkl. vask og spejl 1.800 kr.
  • Udskiftning af opvaskemaskine, demontering af gammel samt montering af ny 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bærbar
  • Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#11   17. jul 2013 Tak for de mange svar smiley sidder og kigget rigtig meget på en MacBook Pro, da jeg er vilde med deres design. Men kan den trække cod4? Og hvor hurtig er de på nettet?

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#13   17. jul 2013 Hvilke har dem med nvidia? Altså hvilken model? smiley

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#16   17. jul 2013 Brian D: det eneste spil som den skal kunne trække er Call of duty moderen Warfare. Det er er spil tilbage fra 2007. Vil en MacBook kunne gøre det uden problemer? Jeg er ikke interesseret i at skifte styresystem. Jeg fatter absolut intet af computer. smiley

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#19   17. jul 2013 Jamen hvis den dyre der kan køre cod4, så er det den som det bliver smiley jeg er vilde med deres design og da den kun skal bruges til net og det ene spil. Men det lyder jo som om, at jeg kan få meget mere for pengene ved køb af anden bærbar. Det bare lidt svært, når jeg ikke ved hvad ssd osv.som i snakker om er smiley

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#23   18. jul 2013 Mange tak for hjælpen smiley men cod4 er jo også laver til Apple produkter? smiley

profilbillede
  • Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#24   18. jul 2013 Kan godt se, at det ikke lige er til at vælge! Men der er da mange input på forskellige. smiley ved ikke helt hvad jeg skal vælge

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

#27   18. jul 2013 Jeg har både Xbox og ps3, så jeg spiller bestemt også på dem smiley men spillede cod4 på højt plan på computer og det bliver det eneste jeg kommer til at spille. Ret sikker på det kan købes til Mac smiley jeg takker mange gange for hjælpen Brian. Det har hjulpet en del smiley

Kommentér på:
Køb af bærbar

Annonce