{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

patrick o
patrick o
Tilmeldt:
26. feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af bærbar!!??? {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoomies, skal til at købe mig en ny bærbar efter min anden er blevet væltet i skolen og blevet smadret i kanten for vi forsikring og penge tilbage. Så vil jeg gerne købe mig en ny Bærbar til ca 5000 helts ikke mere.
Den skal kunne bruges til både :
Skole brug.
Brug af Store programmer som Photoshop
Bruges til spil f.eks css
Til at have musik og film på også. Vil gerne have at den er hurtig for intet er mere træls ind en langsom pc som og lagger (staves) Håber i kan hjælpe mig herinde min gamle bærbar er en HP pavilion dv6 den var fin men blir altid skide varm og blir det hurtigt. Mvh Patrick smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bærbar!!???
  • patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   26. feb 2012 Andre pc'er? begrund gerne svar og hvad der godt og skidt :=)


  • #3   26. feb 2012 vil meget gerne anbefale mærket. lenovo læg mærke til alle skoler ingenør lærer osv de har lenovo kender mange der har købt denne mærke som er virklig glad for den

    har en ven som reperer disse bærbar computer som kommer til reparation jeg sage at hvilken mærke der kommer mest det han sage vis vi kommer til sygdom som automatisk bliver defekt så har en acer meget sygdom sage han HP bærbar er fede siger han men ikke noget anbefaling men hvaså med lenovo sage jeg han har arbejdet ca 4 år nu og aldrig oplevet lenovo sage han og lenovo er ibm der laver dem og

    for 5000kr kan du få en tip top en


  • patrick o
    patrick o Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   26. feb 2012 Tak for godt svar, men er lenovo ikke mere til kontor og sådan notebook agtig brugt smiley ???

  • #5   27. feb 2012 det gælder an på hvad du giver prisen smider du de 5000kr kan du sagtens få en rigtig god en som alle andre bærbar kan. Bare hurtigere og bedre self. men de er ikke specialt fede udseende

  • #6   27. feb 2012 Du finder ikke bedre til 5000 end den jeg har linket til smiley

Kommentér på:
Køb af bærbar!!???

Annonce