{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tømrer lærling
  • #1   4. sep 2012 normalt efter et år i lære. .

• #2   4. sep 2012 Kæresten siger at hvis du har en læreplads, og dertil en fagforening, kan du enten spørge din fagforening omkring dette, ellers stiger den (ca.) for hver gang du har afsluttet et hovedforløb.

• #3   4. sep 2012 der kommer en fyr fra 3f og fortæller om det på h1 smiley
    det er efter 1 år mener jeg smiley kan ikke helt huske det smiley er selv på h1 som mekker smiley

• #4   4. sep 2012 Som elektrikker lærling kan du gå på dansk elforbund og kiggede. Så vil tro du også kan se det på 3F's hjemme side.

Dertil vil jeg sige at man GRATIS som lærling kan være med i kristlig fagbevægelse og det faglige huse. Som også er fagforeninger. Kristlige fagforeningen kan du også være GRATIS med i a-kassen så længe er lærling.

Du vil stadig stige i løn som alle andre ! osv osv...

• #5   4. sep 2012 kunne forstille mig alle håndværksfag med praktik perioder er ens, for så stiger du hvert påbegyndt år, efter hvad dato der står på din, kontrakt (gør jeg som slagter elev i al falde)

• #6   4. sep 2012 De regner det ud på følgende måde.
    Du tager den dato du er udlært og regner 12 måneder tilbage pr løn trin, så har du datoerne for hvornår du stiger.
    Sådan var det da jeg var i lære som tømrer, men det var i 1996-2000 så ved ikke om det er lavet om.

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #7   4. sep 2012 okay tak, jeg må spørge fagforeningen eller bare vente og se smiley

• #8   4. sep 2012 du stiger når du har henholdsvis 3, 2 og 1 år tilbage af din læretid

• #9   4. sep 2012 Du stiger i løn hvert halve år, uanset hvordan det passer med dine skoleforløb.. de giver dig ikke mere i løn bare fordi du har været på skole..

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #10   4. sep 2012 okay, kan bare ikke få det til og passe fordi, jeg steg første gang i løn 3 måneder efter jeg startede, og det er ca et år siden jeg steg første gang nu ?

• #11   5. sep 2012 Blev udlært for 2 år siden.

Dengang fungerede det sådan her:

Hvis du tager det tidspunkt du er udlært på, trækker du 9 måneder fra, der stiger du, og 9 måneder igen osv.

• #12   5. sep 2012 er på h6 lige pt.. og det køre sådan her.

jeg er færdig 20/6-2013.. og jeg stiger i løn hver:
    20/6-2009 <--- grundforløb tæller for et halvt år..(når du så har et halvt års læretid stiger du i løn.. til 1 års lærling..
    20/6-2010 <--- 1 årslærling fra 09-10
    20/6-2011 <--- 2 årslærling fra 10-11
    20/6-2012 <--- 3 årslærling fra 11-12
    20/6-2013 <--- 4 årslærling fra 12-13

håber det hjalp? smiley

• #13   5. sep 2012 der er så ca i er det marts eller maj hvor der er en årlig løn regulering alt efter hvad fagforening osv du har.. dansk metal de forhandler hvert år så man ca får 1 kr mere i timen..

Kommentér på:
Tømrer lærling

Annonce