11.463 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Time løn for"
Løn
hey babbom! tænkte på at nu når jeg for 61kr i timen på mit arbejde så tænke jeg på om der var nogle der vidste hvad der skete hvis man arbejde 1 time og 56min? bliver det rundet op eller ned eller...
hey babbom! tænkte på at nu når jeg for 61kr i timen på mit arbejde så tænke jeg på om der var nogle der vidste hvad der skete hvis man arbejde 1 time og 56min? bliver det rundet op eller ned eller...
Skrevet af: Mikkel F - 6. maj 2011
Elektriker lærling, løn overarbejde og kørsel :D
en normal arbejdsdag for mig er, at møde i høng og så køre vi til KBH kl 5:30, det tager ca 1 time - 1.5 time alt efter morgen trafik, og så kører vi som regel hjem igen kl halv 3. det tager også 1...
en normal arbejdsdag for mig er, at møde i høng og så køre vi til KBH kl 5:30, det tager ca 1 time - 1.5 time alt efter morgen trafik, og så kører vi som regel hjem igen kl halv 3. det tager også 1...
Skrevet af: ... - 25. jan 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
mar 2008
Følger: 1 Svar: 84
Økonomi
Du får løn fra den dag du starter i praktik - også i skoleperioderne. Begyndelseslønnen er ca. 8.500 kr. om måneden, slutlønnen ca. 13.000 kr. om måneden.
Når du begynder uddannelsen med skoleophold, skal du være opmærksom på, at du ikke får løn i den første skoleperiode. Hvis du er over 18 år, kan du i stedet søge SU.
Læs om muligheden for tilskud til transport m.m. i Erhvervsuddannelser.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
sep 2007
Følger: 1 Svar: 5
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 51 Svar: 325
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 96 Svar: 76
sep 2007
Følger: 1 Svar: 5
Time løn for tømrer lærling