{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Forbyd dyresex underskrift indsamling {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne starte med at bede jer tage emnet seriøst og lade være med at skrive hvis ikke i har noget fornuftigt at biddrage med!

Hvis i, som mange andre også mener at dyresex er mishandling og burde være strafbart, så sæt en underskrift her: (link fjernet)
Der er også en gruppe på facebook som man kan gå ind og synes godt om. De holder inden længe en demonstration i kbh hvis man skulle være interesseret i at deltage i det.
Håber at så mange som muligt vil støtte op om det og hjælpe med at sprede budskabet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbyd dyresex underskrift indsamling
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   24. aug 2012 Jeg synes at det er ulækkert og forstår ikke at folk kan gøre sådanne noget? Så er man da ikke hel normal.

• #2   24. aug 2012 Det får man jo ikk noget ud af alligevel.. Men good luck..

• #3   24. aug 2012 Man får i hvert fald ikke noget ud af bare at sidde derhjemme og lukke øjnene for det.

• #4   24. aug 2012 Det hjælper aldrig en skid.
    Men hvorfor gå så meget op i det? Der kan næppe være mere end 2 personer i hele Danmark som synes dyr er frække.

• #5   24. aug 2012 Morten B

Du skulle prøve det. Sådan en god kraftig and, pløkken i bagen, hovedet i en skuffe, og så smækker du bare til, så får du lige masseret bollerne af andefødderne... HAHAHA

Aiii, selvfølgelig er det ikke acceptabelt sådan noget, men som de andre de siger, online underskriftindsamlinger er svære at bruge til noget. Der er indtil videre lavet underskriftindsamlinger om alt muligt herhjemme, og lige lidt har de desværre hjulpet.

Men held og lykke med det da. smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #7   24. aug 2012 Det er jo spild af tid da det intet bruges til. Om der så var en million "underskrifter".

• #8   24. aug 2012 Jeg hader når dyr dyrker sex "dyresex"

sådan en beskidt hunkat med 5 hankatte FØJ siger jeg bare ^^

• #9   24. aug 2012 Dark: Jeg er ked af du skulle overvære vores orgie, det skal ikke ske igen

• #10   24. aug 2012 Hvordan skal dyrene så formere sig? smiley

• #11   24. aug 2012 Kunstig befrugtning. Jeg har meldt mig som sæddonor, har du? Tilmeld dig på dyreneslanddækkendesædindsamling.dk

• #12   24. aug 2012 Julie kit

dyresex som man forbinder med mishandling er jo ulovligt???

reglen hedder da så vidt jeg husker at dyresex er tilladt så længe dyret ikke lider overlast... så ville det ikke være en ide bare at lade dem der godt kan li at kneppe dyr, kneppe dyr, og så bare kigge den anden vej, så vidt jeg har kunne se er en hanhund i løbe tid pænt lige glad med hvad den knepper bare den knepper...

• #13   24. aug 2012 Hanhund i løbetid?

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #14   24. aug 2012 Lav os lige en der hedder "Afskaf afgiften på biler i Danmark". Det hjælper nok lige meget.

• #15   24. aug 2012 lolwut

har da læst et par artikler med kvinder der har ladet sig bedække af deres hund, mindes også at en af trunterne døde fordi hun var meget overfølsom over for hundesæd smiley

• #16   24. aug 2012 Haha!

Ja jeg har godt se de der syge kvinder der lader sig kneppe, det er jo sygt. Sygt!

• #17   24. aug 2012 lolwut

det er jo bare et spørgsmål og mængden af folk der gør der, så er det vel også fuldstændigt sindsygt at homosexuelle knepper hinanden, for det er der da heller ikke noget "naturligt" i?

• #18   24. aug 2012 Det var ment som en joke. Jeg kunne ikke være mere ligeglad om en mand knepper en hest, eller om en kvinde lader sig kneppe af en hund. Det styrer de helt selv, på samme måde som jeg er komplet ligeglad med om mennesker er homoseksuelle. Det blander jeg mig ikke i.

• #19   24. aug 2012 lolwut

det er rimlig svært at læse ironi, det burde du sQ vide så meget som du sidder på det forum her inde smiley

• #20   24. aug 2012 men same same, fatter ikke folk går så meget op i hvad andre render og laver i deres liv...

• #21   24. aug 2012 Hehe det er rigtigt, det havde jeg ikke lige tænkt over smiley

• #22   24. aug 2012 Det er synd så mange mennesker bruger krudt på etiske problemstillinger der skifter over tid. Hvad med at tage fat på lidt vigtigere ting? Evt. gøre mere end bare samle underskrifter? smiley :D smiley

• #23   24. aug 2012 synes bestemt ikke sex med dyr er i orden, de kan ikke sige fra eller til, og en underskrift og en demo i kbh, kan næppe gøre skade, kun støtte op om forbud med dyre sex.
    hvis jeg var ts ville jeg melde næsten hele banden til ha for at spamme indlæget her til med liggyldigheder

• #24   24. aug 2012 Yadda yadda yadda.

Hvorfor forbyde hele tiden? Hver dag er der mere og mere der bliver forbudt, og alt man frygter eller ikke forstår, forbyder man bare.

Selvfølgelig er der nogle ting der skal være forbudt, men det er der også ift. sex med dyr. Så lad det da blive ved det, og erkend at nogle mennesker har lyster. Det stopper jo ikke noget alligevel.

Og meld mig endelig for at blande mig i en DEBAT med min mening, bare fordi den ikke stemmer overens med dig. Eller skal det også være forbudt?

• #25   24. aug 2012 gæt hvorfor jeres svinekød er så salt...... ^^

Marinerede koteletter (Gårdmand hansens egen marinade)

• #26   25. aug 2012 Jan: Hmmmm. Nu tænker jeg bare, du er jæger? Hvor i din "hobby" kommer dyret til orde?

• #27   26. aug 2012 Jeg startede med at bede jer være seriøse eller lade være med at deltage i debatten Hvordan kan det være så fucking svært for jer??

Selvfølgelig hjælper én demonstration ikke meget, men det er med til at sætte fokus på sagen, hvilket jeg mener er vigtigt. Af samme grund jeg har delt underskrift indsamlingen på alle de forums jeg lige kunne komme i tanke om. Dansk Folkeparti havde også udtalt sig om at de ville have lavet et forbud.
    Måske hjælper selve underskrifterne ikke meget, men jeg er sikker på at det vil hjælpe hvis folketinget får øjnene op for hvor mange mennesker der ret faktisk er imod det.
    Og nej, jeg KAN ikke med min gode samvittighed lukke øjnene for det! Jeg mener det til hver en tid er mishandling, uanset hvordan eller hvor det så foregå, og at vi som mennesker har til pligt at beskytte dyr fra den slags overgreb. Problemet er at de ikke selv kan sige fra, og det er ikke til at sige om dyret lider psykisk overlast når det sker. det er for svært at vurdere. Men jeg kan da sige så meget at dyr ikke har sex for sjov, som mennesker har, så de kan umuligt få det samme ud af det.
    Problemet er også det at hvem som helst faktisk kan gå ind på ens grund og voldtage ens kæledyr UDEN at blive straffet den mindste smule for det, så længe dyret bare ikke kommer til skade. Og man kan faktisk ikke gøre andet end at ty til selvtægt eller kigge væk.

Forresten, så arbejder jeg ikke kun på én problemstilling som skifter over tid, jeg har i flere år kæmpet for bedre dyrevelfærd på mange områder, for det er sgu vigtigt. Og jeg vil blive ved med at kæmpe for bedre dyrevelfærd så længe vi stadig har problemer med det.

• #28   26. aug 2012 Aber dyrker sex for sjovt smiley

• #29   26. aug 2012 Julie kit

Du startede selv!

http://www.skrivunder.net - det er da en joke ^^

smiley

• #30   26. aug 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexual_behaviour#Sex_for_pleasure

"A 2006 Danish Animal Ethics Council report[29] which examined current knowledge of animal sexuality in the context of legal queries concerning sexual acts by humans, has the following comments, primarily related to domestically common animals:
    Even though the evolution-related purpose of mating can be said to be reproduction, it is not actually the creating of offspring which originally causes them to mate. It is probable that they mate because they are motivated for the actual copulation, and because this is connected with a positive experience. It is therefore reasonable to assume that there is some form of pleasure or satisfaction connected with the act. This assumption is confirmed by the behaviour of males, who in the case of many species are prepared to work to get access to female animals, especially if the female animal is in oestrus, and males who for breeding purposes are used to having sperm collected become very eager, when the equipment they associate with the collection is taken out."

Oh shit, og så en dansk undersøgelse.

Kommentér på:
Forbyd dyresex underskrift indsamling

Annonce