{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Slå et slag for transseksuelle {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at dette sikkert er en voldsomt diskuteret sag og nogle vil sikkert køre hetz på mig over at støtte dette.
Jeg vil starte med at sige at jeg går ind for naturlige kroppe. Sådan som de nu engang ser ud. "Start a revolution - stop hating your body!"
Men hvordan ville i monstro ha' det, hvis i ikke bare følte, men viste i var blevet født i den forkerte krop, og så oveni købet med en masse mangler?

Må indrømme at da jeg læste det blev jeg ret forarget. Og jeg er godt klar over der er op til flere herinde der vil komme med kommentarer som "Ad" "Klammo" etc. men håber da at der er nogle der er villige til at støtte op omkring Malene.

Derfor vil jeg vedhæfte dette fra Copenhagen Prides facebook side:

"Hej allesammen,
Hér på Pride-kontoret er vi simpelthen så forargede over baren ”Kostbar” her i København og deres seneste reklamestunt.

De har på deres facebookside udlovet et par silikonebryster til den, der får flest likes. Her havde de så forestillet sig en masse 19-22 årige modelpiger med pæne, men ikke så store bryster, der ville lægge mere eller mindre nøgne billeder af sig selv ind til stor glæde for et jævnaldrende mandligt publikum. Disse piger er der selvfølgelig mange af, men til min store glæde gjorde en skøn person mig opmærksom på, at der faktisk er flere transkønnede, der også stiller op i konkurrencen, og en af dem, Malene, stod faktisk til at vinde! Det kunne Kostbar jo ikke have siddende på sig, så de valgte at slette hendes 900 stemmer under et urimeligt påskud og flytte konkurrencen til deres hjemmeside. Nu er Malene så fra en superflot 2. plads, flyttet til bunden af billedelisten og kæmper hårdt.

Vil I ikke nok være søde at gå ind og stemme på hende og få andre til at gøre det? Vi trænger til et opgør med alle de stereotype ideer om skønhed, køn og livskvalitet! "

Det eneste jeg beder om er om I, kære Baboomere, ville hjælpe de transeksuelle med at slå et slag i kampen for ligestilling på tværs af køn og seksualiteter!

Det eneste det kræver er 2 min. af din tid og at du ejer en facebookprofil.
Du gør således:
Gå ind på http://www.kostbar.dk
Connect din facebook profil med kostbar. Den går automatisk tilbage til kostbars hjemmeside.
Tryk på 'Konkurrence' til venstre i deres menu. Scroll næsten helt ned i bunden og like Malenes billede!

(Malene ser således ud:)

http://www.kostbar.dk/Upload/83ac0f9b-47d8-418f-a81c-76cef7d45886.jpg

Konkurrencen løber frem til 1. juni!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slå et slag for transseksuelle
Kommentér på:
Slå et slag for transseksuelle

Annonce