{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
31. aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 41

Problem med Iphone 3G {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en Iphone 3G.
Jeg kommer hjem med den og sætter mit simkort i den og den virker perfekt,men da jeg slutter den til min PC til Itunes skriver den at der er en opdatering til telefonen,og den sætter jeg den så igng med at hente.
Da telefonen skal genstarte efter at den har hentet den opdatering,vil den ikke godkende simkortet ???

Hvad er der galt ??

Mvh Claus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med Iphone 3G
Kommentér på:
Problem med Iphone 3G

Annonce