{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Martin P
Martin P
Tilmeldt:
26. sep 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

problem med iphone 3gs {{forumTopicSubject}}

hejsa, har lige købt en iphone 3gs, men er total lost, den kan ikke oprette forbindelse til itunes app store, og safari, når jeg prøver at logge på med apple id, kan den heller ikke, hvad gør jeg? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
problem med iphone 3gs

Annonce