{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sol kur..?
  • #1   30. jan 2012 Dyrk dog noget motion!. istedet for at sprøjte ting og sager i din krop!.

• #2   30. jan 2012 hvad har det så lige med motion at gøre?

• #3   30. jan 2012 Cry Me A River!!!

WHAT?! Ja hvis hun tager ferie og løber på stranden vil det måske hjælpe eller hun løber inde i solariet.... man for også mange D vitaminer af at dyrke motion smiley

• #4   30. jan 2012
    Cry Me A River!!!

Ja for man bliver vildt brun af motion smiley

TT:

Hold dig langt væk fra solkure og især dem, hvor der skal injiceres. Det er at lege med sit helbred og ikke en kulør værd.

• #5   30. jan 2012 Michel S
    Enig .. men det var nu for at spare lidt penge, og at det går lidt hurtiger smiley

• #6   30. jan 2012 Sprøjtes ind i maven, eller låret, og kan give kræft - sikkert også meget mere smiley
    Jeg ville droppe det hvis jeg var dig!!

• #7   30. jan 2012 Nicolai S
    hvordan mener du at lege med sit helbred ? smiley

• #8   30. jan 2012 + du risikerer at få viiildt mange modermærker, det har min veninde fået af det smiley

• #9   30. jan 2012 Kræft (mener ikke det er helt bevist endnu), mørkere pigment pletter nogle steder, unaturlig hudfarve, ekstremt mange modermærker, som senere kan udvikle sig til modermærkekræft.
    Det burde være skræk og advarsel nok i sig selv.

Men dit liv, dit helbred smiley

• #10   30. jan 2012 okay tak allesammen smiley .. tror bare jeg tager løbe turen i solariet så , to fluer med et smæk smiley ..

eller hvad så med det der sprey sol ? er det godt eller ? smiley ¨
    hurtiger og billigere os smiley

• #11   30. jan 2012 har næsten også kun hørt dårligt om det + det skulle give en grim farve og give mærker på huden når virkningen aftager

• #12   30. jan 2012 Sol kur er det bedste smiley love it !

skyder bare 0.5mg e3d og tager sol hver 3. dag det gør jeg i 1 1/2 - 2 Uger

også behøver jeg ikke tage sol de næste 2 måender der holder det bare farven

Og skyder det nogen gange i låret men mest i maven smiley

og jeg har ikke fået nogle mærker efter det men har set flere og hørt om flere som har fået tydligere modersmærker men de gået væk efter

• #13   30. jan 2012 Spraytan giver en orange farve, hvis man ikke er lidt brun i forvejen, og så holder det ikke særlig længe, i forhold til prisen smiley

• #14   30. jan 2012 ja okay smiley skod smiley .. lorte vinter smiley ...

Tryk her. : du er måske en ud af 100 som har været heldig smiley ..men tror sku jeg springer over det alligevel smiley .. men tror sku bare jeg holder mig til solariet smiley .. det er nok mere sikkert smiley .. eller det kender man ihvertifal mere til smiley
    men mange tak for jeres svar herinde smiley

• #15   30. jan 2012 nemlig smiley

• #16   30. jan 2012 søs hold dig væk fra det lort smiley .. du får tæsk a mig hvis du begynder på det smiley

• #17   30. jan 2012 Har sgu os kørt masser af melo med dejlig resultater hver gang, den eneste bivirking jeg har haft var jeg fik lidt ekstra "skønheds pletter" men de går væk igen når du stopper på det..

• #18   30. jan 2012 Den eneste grund til det er ikke er lovligt i dk er at det ikke er færdig testet, Det er jo blandt andet lovligt i england og norge....

Jeg køre det selv, og ja der findes både skræk historier og folk som er rigtig glade for det.
    Man ka holde bivirkninger nede ved at køre lave doser og ikke overdrive med solen.
    Og black marks ka man osse klare, bare skrue ned for solen så blir de normale igen smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #20   30. jan 2012 masser af gulerødder appelsinsaft og ølgær tabeletter og så lidt solarium så får du en fin farve

• #21   30. jan 2012 marlene N ; hvad er ølgær piller smiley hehe..

• #22   31. jan 2012 Thobias T : Gå galt en dag ? har brugt det i 5 år nu ? så altså .. kan ikke se hvad der skulle gå galt, tror sku det er farligere og drikke hver weekend,

Og nej siger ikke jeg bruge det hver dag eller er hver uge. Men hver 3-4 månede i 1-2 uger max smiley

Anja J : Har soligt det til 200+ Så ja er sku ikke den eneste som åbenbart er heldig, det få som der sker noget med.. kun dem som køre de forkerte doser og ikke kan få nok plus dem som slet ikke ved hvad det er de laver

Og Melanotan II kan desuden forårsage øget sexlyst hos begge køn og det sku da pisse nice smiley

også bliver jeg ikke forbrændt når jeg tager sol og det sku rart når man er ude og rejse og bare kan smile af at man ikke er den blege typiske dansker med Kasket shorts og sokker og sol crem på næsen !! så hellere kunne tåle solens stråler,

Melonotan er farligt i de forkerte hænder men kan også være godt i de rigtige hænder. Men mange andre ting er sku også farligt i de forkerte hænder smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #23   1. feb 2012 ølgær er nogle piller i kan købe i matas.... det styrker hud hår og negle

Kommentér på:
sol kur..?

Annonce