{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.276 visninger | Oprettet:

Phreak ^
Phreak ^
Tilmeldt:
16. jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523

FUCK! Hun var NICE! {{forumTopicSubject}}

Okay så! Jeg var i byen i lørdags, og så fik jeg øje på Koldings (eller DK’s) lækreste chick! Top nice tøzen, smukt ansigt, flotte øjne, god krop, lækker røv, gode patter og så videre, så jeg tænkte: "Hende MÅ jeg bare kne.. øh.. snakke med", og derfor gik jeg over til hende.. Hun stod sammen med sin bror og et par af hans venner - alle sammen sådan nogle pumpede rocker-typer med hår mellem tænderne, men hun var altså bare så lækker, at det ragede mig..

Jeg sagde: "Hvad så smukke?" Hun kiggede ligegyldigt tilbage. Jeg fortsatte: "Er du klar over, at dine øjne lyser mere end solen, og Miss Universe er en klam so i forhold til dig?" Hendes interesse begyndte så småt at vækkes, så jeg fortsatte: "Hvis jeg skulle vælge mellem en rejse gennem universet, og et kys fra dig, så ville jeg vælge det sidste, smukke!" Hun smilede, og spurgte med en sexet stemme: ”Hvad hedder du?” Resten af aftenen var præget af intensiv snak og hede kys. Hendes klamme steriodebøf af en bror gjorde godt nok indsigelser flere gange, hvilket på et tidspunkt indbragte mig et sæbeøje, men det gjorde blot baben endnu sødere ved mig, så det var vel OK!

Vi ender med at følges hjem – til hende.. Hun boede i en lejlighed på anden sal tæt på centrum, og jeg blev inviteret med op – SWEET! Nåh, vi kommer op, og står og fumler rundt i opgangen, indtil hendes nabo (en klam gammel vammel kælling) kommer ud og brokker sig over ”lydene” fra vores skoldhede kys. Fair nok, vi skrider ind i hendes lejlighed, der var nydeligt indrettet – som man ville forvente af en smuk tøz!

Efter lidt pilleri, i ved, og lidt overflødig snak, ender vi i hendes soveværelse. Hun skubber mig ned på hendes seng, og begynder at forføre med en lettere kikset omgang strip – men det virker, og noget syd for navlen bliver hårdt som granit.. Hun sparker skoene af, og smider blusen og herefter nederdelen – nice, ingen indvendinger, perfekt krop! Så er det ligesom nu, at tingene tager en underlig drejning, for hun smider også håret.. ”Okay,” tænker jeg, ”hun er sgu stadig lækker!” Herefter pillede hun øjenbryn og øjenvipper af, og det får hende til at se pænt mærkelig ud – men jeg er stadig stiv, så jeg tænker: ”PYT!” Hun danser lidt videre, og så smider hun hofteholdere og nylonstrømper – og afslører at hun har en fodprotese – som hun også tager af, så hun kun står på en fod.. Dilleren begynder at skrumpe.. Endnu underligere bliver det, da hun smed brysteholderen, som tilfældigvis indeholdte et par silikone-indlæg, og dermed blottede hun et totalt fladt bryst.

Godt så! Ikke noget hår, ingen øjenbryn, ingen øjenvipper, kun en fod og ingen patter – her blev det sgu’ alligevel for meget.. Dilleren havde lagt sig til at sove igen, så jeg rejste mig op og skyndte mig – uden yderligere kommentar – at flygte fra lejligheden, og ned på vejen. Oppe på anden sal, hænger hun ud af hendes vindue, og råber efter mig: ”Hvad så? Skulle du ikke have noget fisse?” Jeg råber tilbage: ”Ork jo! Bare pil den af og smid den herned!”

Cheers!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK! Hun var NICE!
Kommentér på:
FUCK! Hun var NICE!

Annonce