{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.864 visninger | Oprettet:

Martin R
Martin R
Tilmeldt:
3. mar 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

Sindssyg dag. Fuck jeg fortryder!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Fuck, jeg har haft en sindssyg dag idag.

Jeg mødte den her søde unge pige på 19 år, nede på Horton-grillen for en asiden. Jeg står og stritter stille og roligt med røven imens jeg læner mig op af desken. Jeg bestiller 2 indianere i kano og en stor cocio. Pludselig trækker pigen (som hedder Britta) sit dankort frem og spørger om hun ikke skal betale mine 2 indianere, og hvisker: (fuck hvor kunne jeg godt knalde dig over en fransk i svøb med sennep i asparges). Jeg griber chancen og tager hende hårdt på røven mens jeg stirrer hende direkte i øjnene og siger: "Jeg gir en svøbet medister, klistret ind i løg". Vi griner begge 2 og vi har det faktisk ret sjovt på denne hersens grillbar, vi spiser op og render ud på gaden i Randers (dér hvor lyngøre sildne stammer fra). Vi bevæger os i en rus af forelskelse ned ad vejen, hvor en 33 årig mand står og børster tænder i underdrenge. Britta råber: "DU ER FANDME ULÆKKER DIT GAMLE SVIN, DU PINER JO FOLK VED AT STÅ SÅDAN DÈR OG UDSKEJE DIG". Jeg blev fuldstændig chokket, jeg måtte tage hende ved hornene, og stikke en torn ind i hendes arm, for at få hende til at holde kæft. Men efter denne episode, blev jeg faktisk ret opstemt og besluttede mig for at få hende med hjem senere på natten.
Lidt senere kom vi hjem til mig, og jeg placerede hende i hjemmeskoene og gav hende ordre til at sætte sig i sofaen, mens jeg besørgede. I farten fik jeg ikke tørret mig ordentligt, og en lille luns lort hang ned af mit lår da jeg gik i stuen igen. Det var mega pinligt, men havde ikke opdaget det på dette tidspunkt. Vi sad og snakkede lidt inde i stuen, hvor efter hun bad mig overtale hende til at gå med i seng. Jeg forlængede hendes ophold ved at gøre dette og vi gik ind i min seng, hvor lagnerne var påtrykt Opel logo (hehe, jeg har en Opel Ascona fra 83 med 98 hk, i ambassador sort). Jeg vidste hurtigt hvad hun var ude på, jeg tog hårdt fat i hendes hår, og slog hende direkte i fjæset med en af mine sure sokker, mens jeg gokkede den af foran hende.
Hun fandt hurtigt ud af at jeg var til SM, og hun tog et lysstofrør og tyrede lige en kransen på mig, og dér lå jeg så med glasskår i hele sengen, og ventede kun på at hun ville låse mig fast til gardinstangen. Hun fandt et læderspænde frem fra hendes håndtaske, hvor der også lå en maske og en dejskraber.
Det rablede for mig og jeg kastede hende nøgen ud fra 3. sal, fik simpelthen nok af hendes pis

Venlig Hilsen

Thor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sindssyg dag. Fuck jeg fortryder!!!!!!
Kommentér på:
Sindssyg dag. Fuck jeg fortryder!!!!!!

Annonce