{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til kontanthjælp
  • #1   15. jun 2011 Det kommer jo an på hvornår du rejser, om det er i en ferieperiode eller ej

• #2   15. jun 2011 Så er du ikke til rådighed på arbejdsmarkedet i den periode du er ude af landet, og der vil du så ikke få nogle penge.

• #3   15. jun 2011 Hvad sker der vis politiet finder en der er på kontanthjælp

• #4   15. jun 2011 Ved godt at man ikke må rejse på kontanthjælp

• #5   15. jun 2011 man må godt rejse på dagpenge så for man feriedagpenge eller man har optjent ferie. men på kontant hjælper mister man ydelsen

• #6   15. jun 2011 Shit mand, hvis politiet finder dig så er du færdig som popsanger. Hvis man tager ud og rejse mens man er på kontanthjælp, bliver det betegnet som at flygte fra politiet, og du vil blive eftersøgt og tilbageholdt med alle midler de har. Politiet har kun en ting der er værre end folk der tager ud og rejse mens de er på kontanthjælp, og det er "cop killers". Og lige under der vil du være.

Så jeg havde sgu blevet hjemme.

• #7   15. jun 2011 okay viste ikke lige politiet kunne tag en

• #8   15. jun 2011 Det kan de, og det gør de. De er vildt ude efter sociale fuskere, især i sommerperioden. Det er også der de får flere beføjelser end resten af året, fordi så mange nye politifolk, der lige er uddannede, skal lære systemet ordentligt, så de gamle tager dem med ud og chikanerer Christianitter og napper folk der vil rejse væk mens de er på kontanthjælp.

• #9   15. jun 2011 Hvad?
    Det er da den pureste sandhed i min mund, når jeg siger de ord.
    Jeg kan huske et år jeg var på kontanthjælp, men jeg havde lige solgt bilen fordi jeg ville ud og rejse, men på vej hen til lufthavnen bliver jeg pludselig stoppet af to meget arrige betjente der ville vide hvad jeg lavede og sådan, og hvor jeg skulle hen med den kuffert og hawaiiskjorte på.
    Jeg prøvede at bilde dem ind at jeg bare skulle til kostumefest, men den åd de ikke. Heller ikke min historie om at jeg bare er rigtig glad for at se fesen ud. Så jeg røg i denneren for fuld skrue, hvor jeg til sidst blev hentet af min socialrådgiver der var meget skuffet, og de penge jeg havde fået for bilen, sagde hun nu at jeg måtte leve for, fordi kassen var lukket fra hendes side en hel måned.

Det var den værste sommerferie jeg har oplevet, fuld af skam og jeg har aldrig kunne se min socialrådgiver i øjnene igen.

• #10   15. jun 2011 Aww smiley

• #11   15. jun 2011 Du skal bare ha' været aktiv i et bestemt stykke tid, 6 eller 11 måneder. Så kan du sagtens tage på ferie i en uges tid eller sådan noget.
    Jeg var på kontanthjælp, og tog til Egypten i 8 dage. Sagde til min sagsbehandler jeg skulle ud og rejse og bla bla bla, og hun sagde bare at det var fint, hun ville bare lade som ingenting.
    Selvfølgelig, hvis du bliver "fanget" i lufthavnen eller noget, og de tjekker dig, fordi du skulle virke mistænksom ell. lignende, så er det ikke godt, så er det vidst fængselsstraf (Ikke hæng mig op på det) .

• #12   15. jun 2011 Kontanthjælps register, hahaha! smiley
    Men ja, lige præcis ^ .

Kommentér på:
Hjælp til kontanthjælp

Annonce