{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slankekur?
  • #1   30. mar 2011 lad være og spis

  • #4   30. mar 2011 er også ret hjælpeløs. smiley og bare der fantes sådan en pille..
    men jeg er 164 høj og vejer sådan 65. og vil gerne af med en 5-7 kg (:
    jeg spiser faktisk også sundt & går hver dag ..men det er ligesom om alt står stille.


  • #5   30. mar 2011 Hvad er sundt i dine øjne?

  • Ditte B
    Ditte B Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 5
    #6   30. mar 2011 Dyrk noget motion, løb, gå, lunt, cykel .. Og ikke mindst, drop sukker, hvidt brød og madvarer med for meget salt..
    Bliver du lækkersulten, så spørg dig selv om det er den dårlige samvittighed værd, at spise en pose slik, for efter at fortryde.. Spis en masse mad hele tiden (sunde ting) så får du ikke den pludselige trang til sukker og søde sager..
    Spis god aftensmad, men måske ikke i så stor en portion. Hvis du skærer alt usundt væk, tror jeg du går død i den, så spis det samme til aften som du gør nu, men spis en lille skål salat først, mindre af det usunde.. Og så er det en dårlig idé at spise dit aftenmåltid efter kl. 18.. smiley


  • #7   30. mar 2011 Spis f.eks

    Morgen - Yoghurt, eller havegryn osv.
    Formiddag, Frugt, salat? Rugbrød noget..
    Frokost, rugbrød, med agurk, frugt på .
    Eftermiddag, frugt lidt igen.. 1-2
    Aftens mad, normal som du får men ik spis 2-3 gange.
    Bare spis 1 gang ..

    Det var ikke meget næring i det mad der...
    Du skal gå efter at spise mad med højt protein indhold (magert kød, Kylling, Kalkun, Æg, fisk osv..)
    Undgå mad med højt kulhydrat indhold, (fx Pasta, Ris, kartoffler, hvidt brød, søde sager)

    Spis til du er mæt, ca hver 3 time små måltider også dyrk lidt motion smiley


  • Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #8   30. mar 2011 Alle jer der skriver hun bare skal spise frugt og salat, gå da lige hjem!

    Så er der intet at forbrænde, og hvordan skal man så tabe sig?

    Det handler om at du skal spise mindre end dit kaloriebehov.

    Vil klart anbefale siden www.madlog.dk, hvor du kan indtaste alt du spise, og så regner den ud hvor meget mere du må spise.

    Pisse god side!


  • #9   30. mar 2011 Præcis.

    I min verden er Frugt "tomme kacl" der er de samme kacl i en pakke med roastbeef pålæg. der er så bare også en masse proteiner.. Proteiner sætter kroppen igang med at forbrænde.


  • Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #10   30. mar 2011 Man skal ha frugt, og frugt hjælper på forbrændingen, men du skal dælme også have nogle næringsfulde kalorier.

Kommentér på:
slankekur?

Annonce