{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.613 visninger | Oprettet:

vaskemaskine går helt AMOK! {{forumTopicSubject}}

Jeg satte idag min mors nye vaskemaskine og tørretumbler til... min mor har en lille badeværelse så min kæreste har stillet tørretumbleren oppe på vaskemaskinen, så de ikke fylder hele badeværelset. Efter jeg havde sat vaskmaskinen til, fik vi sat den i gang for at vaske tøj..og den kørte uden problemer......liiiiige indtil centrifugeringen gik igang...så larmede det sindsyg meget oppe på badeværelset, at vi næsten troede der var en hellikopter som havde landet på vores tag...jeg sprang ud af sofaen og løb med det samme ovenpå for at gå ind på badeværelset...men da jeg tog fat i døren kunne jeg ikke komme ind...da den forpulede vaskemaskine havde rykket sig en hel meter og blokerede for døren...efter få sekunder havde den rykket sig i en anden retning, så det lykkede mig og min mor at få vores arme ind og lige nå at tage fat i hendes psyko dyrer tørretumbler som var ved at vælte ned af vaskemaskinen....og der stod vi som to tosser og rykkede tørretumbleren med i samme retning som vaskemaskien rykkede sig... det lykkede min kæreste efter et minuts tid at rykke stikket ud da han kunne presse sig igennem døren.
HVAD FANDEN SKAL VI DOG STILLE OP DEN DEN PSYKOPAT VASKEMASKINE, SOM ÅBENBART HAR FÅET BEN AT GÅ PÅ....ER DER NOGEN MÅDER VI KAN TÆMME DEN PÅ:) HEHE
bud???


Kommentarer på:  vaskemaskine går helt AMOK!
Kommentér på:
vaskemaskine går helt AMOK!

Annonce