{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

De nemme løsninger. {{forumTopicSubject}}

Ja i vores ellers så nysmodernet verden skrives og tales der om hvordan vi ku gøre verden ret meget bedre at leve i, men der findes jo en masse (mener).
Og vil i/jer der bruger opvaskemaskine stoppe med at bruge den og så vaske op i hånden (opvaskemiddel er ikke godt for naturen og ellers ser jeg gerne at i drikker et par liter om dagen).
Og vil i/jer der bruger vaskemaskine stoppe med at bruge den og så vasketøj på den gammeldags metode (grukedel og vaskebrat) og vaskepulver tror jeg ikke er sundt for miljøet. (og jeg bruger vaskemaskine og tørretumbler)
Og ja tørretumbleren er også en energisluger.
Vil vi gå ud på gårdspladsen og stå ved en god gammeldags gårdpumpe for at få vores daglige forbrug af rent vand (jeg vil).
Og lad mig lige tage noget så gammeldags som en oliekamin + en brandeovn og sige var det så slemt da vi brugte dem + hvis naboens oliekamin gik i stykker, ku resten af den tre etages ejendom stadigt holde varmen i de andre lejemål (nu går det helt galt) hvis oliefyret/fjernvarmen/naturgasfyret går itu.
Om i kan se logikken i det jeg skriver vides ikke, men jeg håber på miraklet smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
De nemme løsninger.

Annonce