{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Wupti - hold op. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kender jo en der har købt vare i det online firma og det skulle komme i går - hvor efter at det så skulle komme imellem 8 og 18 og det er ikke kommet endnu og min helt egen vurdering er at jeg aldrig vil købe noget at det firma.
Tænk at det stakkels menneske har sørget for at der var gjort klar så den nye vaskemaskine + tørretumbler kunne blive sat på plads i løbet af 10 - 15 og der var klart allerede i forgårs og den blev jo betalt med det samme og måske det er derfor de vil skide på kunden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wupti - hold op.
  • #1   28. dec 2018 Kender dem ikke - men der er vist ikke meget wupti med leveringen.

  • #5   29. dec 2018 Wupti blev købt for to år siden af Dansk Supermarked, har selv købt der uden problemer.
    De kalder sig en global marketplace hvilket vil sige at de ikke selv har 260.000 vare på hylderne som de skriver, men køber selv hos underleverandører i ind og udland, hvad der i øvrigt fremgår under den enkelte varer.
    Dette vil nok ofte give en del logistiske problemer der så afspejler sig i dårlige vurderinger på Trustpilot.


  • #6   29. dec 2018 Ja jeg har spurgt min venner om det var kommet og det er det ikke og de kan ikke få fat i hverken Wupti eller det vognmandsfirma der skal komme med de vare og Torben de kunne jo lade vær med at modtage pengene før der har afleveret de vare smiley

  • #8   29. dec 2018 Torben H jeg tror og håber på at du ikke tog min tale ile op og jeg skriver kun det jeg ved om denne sag og vil jo stadigt mene at en vare skal komme til den aftalte tid (nu er det 2 dage over tid) og hvis de ikke har varen kan de jo ikke sælge den ej heller modtage pengene for varen smiley

  • #9   29. dec 2018 Wupti er bare et relæ station over hvilke butikker de har aftaler med, så wupti er ikke bedre end hvad butikkerne kan levere.

    Det kommer jo også bag på danskere hver år at der er jul d. 24 og dermed opstår der ventetider hos leverandører som også skal være klar til at kunne installere tingene. Som man kan læse på trustpilot så er der flere som bestiller midt i julemåneden, det er da ikke særligt smart og bagefter lader deres harme gå ud over at de har bestilt varen sent set i lyset af at der kan være spidsbelastninger.

    Gør som mange andre at bestille julegaverne igennem året så er de fri for det stress og jag og venten. Og hvis man selv tror på at varerne bliver billigere i december kan det bestemt udelukkes - så er det da klogere igennem året slå til når tilbuddet er der.


  • #11   29. dec 2018 Det kan måske undre at Wupti for finansieret en del af deres omsætning via D.E.R, men det ændre ikke ved ejerforholdet.
    Tidligere var det almindeligt at mindre firmaer der solgte på afbetaling overdrog kontrakten til et finansierings selskab, hvad der er almindeligt i dag ved jeg ikke, men det var kun kontrakten man solgte, ikke hele firmaet.


  • #12   29. dec 2018 Ja polysl jeg vil bare sige: Hvis nu vores centralvarme gik sig en tur på dage hvor der var hård frost (kan snart ikke huske hvornår det sidst var) vil vi jo gerne havde lavet vores centralvarme på et par timer og man kan da ikke sælge en vare på forskud eller det kan jo så godt være jeg lige der er naiv + Wupti kunne jo så fortælle at der vil gå x-antal dag før varen vil være hos køberen - se det vil være fair i mit univers - dog vil jeg nok købe min var hos en af de lokale smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.341
    #13   2. jan 2019 Har også læst meget dårligt om Wupti levering, men oplevede selv god service for 1½ mdr. siden.
    Køleskab m. stor fryser gik sig en tur, selvfølgelig en søndag, suk! Heldigvis var fryser separat og virkede, så alle frysevarer skete der intet med. Så skal man finde et nyt til en overkommelig pris.
    Oveni leveringsomkostning kom så ekstra 500 kr. hvis det skal bringes op og ikke bare stilles ved kantsten. 1300 kr. ekstra hvis det gamle skal tages med retur.

    Eftersom jeg allerede havde været uden køleskab i 3 dage, skulle det jo helst ske så hurtigt som muligt. Derfor ringede jeg og spurgte for at være sikker på ting. Fik af vide at hvis det skulle bringes op, for de 500 kr. ekstra, så ville der gå yderligere 5 dage, fordi der skulle koordineres til at være to personer i vogn til levering!
    Så længe kunne jeg ikke vente, og fik derfor nogle venner til at komme efter arbejde, hvis jeg bare kunne få sat køleskabet ind i opgangen, så de senere kunne bære det op.

    Da varevognen med køleskab kom, var der to personer, udlændinge med fint dansk, og jeg spurgte om de for 100 kr. ville bære det op til 1 sal. Ingen problem, det ville de gerne. Så det var god service.

    Jeg kunne jo ikke lade det andet gå retur, før det nye var installeret, og jeg dermed kunne flytte frysevarer. Så det gamle blev flyttet næste dag, og sat ned til storskrald efter aftale med vicevært, hvorefter det blev afhentet.






    Derfor lovede nogle naboer at hjælpe når de kom hjem fra arbejde, hvis jeg bare kunne få køleskabet sat ind i opgang.





  • #14   2. jan 2019 Ja jeg har hørt at de skulle komme i morgen - men syntes nu stadigt at det er helt væk smiley

Kommentér på:
Wupti - hold op.

Annonce