Arbejder for meget:-( {{forumTopicSubject}}
Min kæreste arbejder i en møbelforretning, som han har gjort en del år nu. Men for lidt over et år siden er han blevet rykket hen i en anden afdeling i en anden by, da der manglede folk der. Siden han er rykket derover, har han slet ik haft hans ugentlige fridage som det andet sted. Nu arbejder han man-lørdag og 1-2 gange søndage i måneden. Så nogle gange har han kun 2dage fri i løbet af en skide måned. Hans chef er endda så fræk at han ringer både i mandens barsel og ferie og beder ham komme på arbejde når der mangler folk...Men det er sku idiotens ejen skyld da han har næsten fyret alle. Min søster siger at min kæreste har krav til en ugentlig fridag ud over søndagen...er det rigtig?? Chefen har endda været et svin og nakket hans ansattes pensions penge for at betale hans varerregninger...
Jeg er så tosset over det og har bedt kæresten om at sige noget til ham...Men kæresten tør ikke da han vil med sikkerhed miste hans arbejde...alle de andre som har brokket sig over noget, de er blevet fyret på stedet...der er allerede en del af de ansatte der har hevet ham i retten...
Hvad kan han gøre?? Han har en fagforening, men hvad ku de hjælpe ham med???
jul 2009
Følger: 1 Svar: 5
jul 2009
han må være ansat på en kontrakt, og har han timer udover hvad den siger så er det bare at stille et krav, men er han ikke i en fagforeningen så bliver det svært.
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 57 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 494
Rene Vi havde også den diskution i weekenden om hvad jeg syntes han var..... når han ikke turde sige sin chef hans mening. Syntes også han burde være pisse ligeglad med om han mister den lorte arbejde...
Ja han har en masse overarbejde... men han får ikke ektra for det....han får kun 13000kr om måneden... det syntes jeg er alt for lidt...i forhold til de timer han arbejder...
jun 2007
jun 2007
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
Få ringet til dem også overtager de nærmest sagen for jer
held og lykke med det
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 445
Men ja det er en oplagt sag til fagfoeningen, og de vil lige regne på hvor meget han har arbejdet og hvad hans chef skylkder ham og det skal han udbetale elelr kommer hans chef i retten..
okt 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 128
jun 2007
okt 2010
okt 2010
ellers skal han jo bare leve med dårlige arbejdsforhold og det er heller ikke det værd , så jeg iville helt klart lede efter et nyt arbejde og så vade ind og sige FUCK da lige dig mester.
aug 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 26
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 119 Svar: 2.522
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 257
Det er som flere har skrevet en OPLAGT sag for fagforeningen så se og få dem kontaktet....!
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Så er spørgsmålet jo bare om du vil ha en travl eller arbejdsløs kæreste..
Skulle undre mig hvis de ekstra penge han tjener ik er meget rare at ha fremfor ingenting
jul 2009
Det er lidt svært for mig at tro i er den alder i er og har børn.
Han kan bare ringe det tager 5min og så maget laver de vel heller ikke.
eller send en mail.
Og du skal ikke ringe for ham det skal han selv.
Arbejder for meget:-(