{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Maj R
Maj R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

for lidt i løn?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle ..jeg er selvstændigt og driver egen butik men arbejder for forskelligt vikarer firmaer som ufaglært ind imellem på grund af den hårde krise. hvor meget kan man forlange i løn?????...Nogen gange er løn rigtig ringe.. helt ned til 105 i timen.. ifølge firmaret må jeg så pålæg 25% oven i timelønne for dækkning af forsikring,ferie penge og alt det der.. Så momsen bageefter.. så alt kommer kommer jeg knap op på 155 med moms i timen.. Kan det virkelig passe??
Slet indlæg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for lidt i løn??
  • #1   13. nov 2012 Hvis du arbejder som timelønnet ved vikarbureauet, og ikke som selvstændig igennem vikarbureauet, så er skal din timeløn være den samme som en medarbejder på virksomheden får, for at udføre det samme stykke arbejde.

Men hvis du kører timer som selvstændig ved et vikarbureau, så skal du tage det du forventer at skulle tage, inkl. feriepenge, forsikring osv osv. Dvs, 155,- i timen er alt for lidt. Men dit regnestykke hænger da heller ikke sammen hvis du siger 105 + 25% og plus moms bagefter. Det får jeg da til at give lidt mere.

105+25% = 131,25

131,25 + moms = 164,0625 i timen.

Kommentér på:
for lidt i løn??

Annonce