{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiskeri
  • #1   2. okt 2010 kommer jo an på hvor og hvordan du vil fiske

  • morten l
    morten l Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 58
    #2   2. okt 2010 jeg fisker med en alm spinner stang og jeg fisker i vestjyland i pt

  • #3   2. okt 2010 Ja men spørgsmålet er mere om det er Å, sø, dam, eller hav du fisker i smiley
    vi plejer og bruge spinner og flue når det er i å.

    og power bait eller orm på prop i put and takes smiley


  • morten l
    morten l Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 58
    #4   2. okt 2010 tak men hvor langt og hvor stor klat og krog og hva spinner osv
    på forhåndtak


  • #5   2. okt 2010 øhh ja lidt svært og sige jeg gør det på gefül smiley

  • #6   2. okt 2010 Jeg ville aldrig brude powerbait, men det er så nok bare mig smiley
    Det burde være forbudt at fiske med, ligesom det er i sverige. Det gør fiskene dovne og sløve, og det efterlade olie i vandet der er usundt for fiskene.

    Hvis det er fra kysten eller å, ville jeg nok smide bombarda på, + 1 stangs længde forfang i flourocarbon, og derefter en flue. (hvis det er ørred du fisker). Af flue ville jeg nok vælge noget reje imitation, måske en pattegris, eller måske endda kobberbassen.

    i P&T ville jeg forsøge mig med fluen, ellers en spinner, ellers ville jeg bruge en hvid jigg, fisket meget langsomt, med et lille flåd i toppen så den holder samme dybde.


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #7   2. okt 2010 Christian J: <b>100% enig!</b> Det er ulækkert at se på alt det møg-glimmer, der flyder rundt alle vejne!

    I pt-søer er blanke blink eller spinnere altid gode. 10 gram ABU Toby i sølv med røde finner er et godt blink som er let at fiske og kaste med.


  • #8   2. okt 2010 Phreak ^: Ja det er sku noget svineri smiley
    I sverige er det blevet forbudt at fiske med powerbait.
    Det er også blevet forbudt at have filtsåler på sine vaders, da det er en bakterie bombe, og det er blevet forbudt at fiske med orm i søerne.. Til gengæld smager fiskene også langt bedre end i Danmark, og man fanger en del, da de ikke er lige så sløve som herhjemme, grundet powerbait og lign. smiley

    Af spinnere kan jeg klart anbefale en Meps, i str. 2 eller 3. sort med gule prikker, den virker hver gang smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #9   2. okt 2010 Christian J: Også klamt at tænke på, at fisk fra p&t søer er fyldt med den kemi, der kommer fra power-bait.. Og nogle mennesker spiser fiskene, og så får de den samme kemi i kroppen - føj :-\

Kommentér på:
fiskeri

Annonce