{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Ulovligt fiskeri {{forumTopicSubject}}

Hollandske bom trawlere støvsuger ulovligt danske farvande for fisk uden at myndighederne griber ind.

https://www.tvmidtvest.dk/tv-2/udenlandske-spoegelsesskibe-stoevsuger-danske-farvande-for-fisk-de-taeppebomber-jo

Der er sku ikke noget at sige til at priserne på fisk er sky høje når udenlandske kæmpeskibe støvsuger de danske farvande uden konsekvenser.
Hvad fanden sker der lige i fiskeriministeriet og fiskerikontrollen når der ikke gribes ind ???

Har danske myndigheder (os) en machocistisk trang til at blive taget ved røven hele tiden - eller hvad tror du ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulovligt fiskeri
  • #2   6. sep 2021 Cody N utroligt at ting først skal på tv eller andre medier før der sker noget og det er for let at lave ulovligheder i Danmark.

  • #3   6. sep 2021 Cody

    Er det ikke lidt som et plaster på et brække ben?

    Indskærper loven?, men den vil de da stadig være ligeglad med, gevinsten er simpelthen for stor, og kommer der et fly så trækker de garnet og tøffer uden for de 12 sømil.

    For mig at se, er det bare symbol politik - så har vi gjort noget, men at sende et skide fly op og ikke hurtiggående både som kan opbringe de skibe så har det ingen effekt.

    Jeg elsker fisk i dag, har ellers ikke gjort det, men priserne er simpelthen røget i vejret at det er billigere at købe en oksemørbrad.

    Dog kan man stadig få rødspætte og sild til ret billige priser, men ikke mere eksotiske fisk - men dem bliver man hurtig træt af. Gider ikke ål med alle de ben. Men en rødfisk - uhm. pigvar, osv... men helt uden for det jeg vil give for fisk. Ellers må jeg en tur på en restaurant - så slipper jeg også for opvasken hvis jeg har råd... smiley


  • #4   6. sep 2021 Hvis ikke jeg husker forkert var der meget større respekt for sømilegrænserne inden EU og kvotesystemerne blev opfundet 🤔
    Alene det at slukke for sin id transponder burde medføre 10 års fiske karantæne smiley


  • #5   6. sep 2021 Ja Polysl i vores ungdom var ex. torsk og ål en rimelig billig spise, men de er snart udryddet grundet rovfiskeri og forurening så i fremtiden kan man kun få fisk fra opdrættere smiley
    Hvad angår oksemørbrad er det en stakket frist inden køerne bliver pålagt en prutte afgift så vi heller ikke har råd til oksekød mere 🙄


  • #6   6. sep 2021 Ja det skal en mega bøde/straf til så dem der laver ulovligheder kan mærke det.

Kommentér på:
Ulovligt fiskeri

Annonce