{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Tattoo og sol ? ;) {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
- jeg har hørt en lille fugl synge om at, det creme man får med når man skal smøre sin tattoo smiley altså lige efter dne er blevet lavet, det også skulle virke som en slags solcreme for den ? smiley er dette sandt eller bare noget pis ? og hvis ikke, bruger i så bare det samme solcreme som i bruger på resten af kroppen til at smøre den os smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo og sol ? ;)
  • #1   3. jul 2010 hmm hvis den lige er blevet lavet skal du nok ikk. men hvis det er lang tid siden opføre den vel lige som din hud og skal bare bruge alm sol creme

• #2   3. jul 2010 ingen direkte sollys, det er det dummeste at få en lavet i sommertiden..

• #3   3. jul 2010 Jesper H : det er lang tid siden, var i starten af år 2010 smiley Men ville bare lige hører om i andre os havde hørt det med (at cremen, som man skal smøre med i starten også virker som en slags solcreme) Men så bruger jeg bare det alm solcreme smiley

• #4   3. jul 2010 M&M : Læs min kommentar smiley og der står heller ingen steder den er ny lavet vel smiley somsagt er det lang tid siden, og vil heller aldrig selv få lavet noget i sommertiden smiley

• #5   3. jul 2010 så er det bare på med det alm solcreme og ud og nyde solen smiley så længe den er helet fuldstændigt

• #6   3. jul 2010 M&M: Det er den ihvertfald, er noget tid siden den er blevet lavet smiley

Okay så var det bare noget fis jeg havde hørt, tænkte det sgu nok smiley jamen super duper, så vil jeg sgu smutte på stranden smiley !

• #7   3. jul 2010 Jeg har begge arme fyldt og bruger slet ikke solcreme på dem, men det falmer også lidt hurtigere så men synes jeg også er pænest, men smag og behag smiley

• #8   3. jul 2010 altså hvis den er helt ny lavet ville jeg sgu ikk give den sol. men hvis det er en uge/1½ siden, så giv den noget solfaktor med SPF over 50. så sker der ikke noget. smiley

• #9   3. jul 2010 Nikolaj N : Okay, men den tager ikke sådan skade hvis du forstår :D? og har lige tilladt mig at gemme det billede af din hund, håber det er iorden ? smiley
    Casper R : hvis du læste de forskellige indlæg, ville du hurtige finde ud af den ikke er ny lavet. men dog lavet i starten af 2010 smiley

• #10   3. jul 2010 Louise: så det vil sige det er rigtig noget det med at panthotenol salven hjælper og virker som en slags solcreme for tattoen er rigtig nok :)?

• #11   3. jul 2010 Ja okay på den måde smiley Men plejer du så ikke at smøre dine tattoos med solcreme ? bruger du kun panthotenol, smøre et lille lag på af det også ikke mere ? smiley ?

• #12   3. jul 2010 Åh tror vi har misforstået hinanden smiley
    - det er længe siden jeg har fået dne lavet smiley fik den lavet i starten af 2010, så den er helet fuldstændig. Men har læst mig frem til at den sidder jo som en del af huden og derfor skal der bare bruges almindelig solcreme som man plejer smiley

• #13   3. jul 2010 jeg har fået at vide (der hvor mine blev lavet) at man lige meget hvor gammel den er skal bruge solcreme i høj faktor for så vil den ikke miste sin farver.. man skal pleje den hele livet smiley det var en brasiliansk kendt tatovør der lavede den.. han var på gæste visit i danmark.. (kan ikke lige huske hvem han var, er ikke lige så meget inde i den verden )

• #14   3. jul 2010 Linda H & Kamilla K : Tusind tak skal i have, vil ud og have fat i noget solcreme med høj faktor til det stykke så smiley

• #15   4. jul 2010 Solen bleger farven i tatoveringen, ligesom den også bleger hår, tøj, osv. Derfor frarådes det at få sol direkte på tatoveringen op til 6 uger efter den er lavet... Så kan man smøre nok så meget salve og solcreme på, det vil ske alligevel..

• #16   4. jul 2010 Det bette egeren ! : SÅ LÆS DOG FORSULEN DA KOMMENTARE ELLER INDLÆG ! det er længe siden den er lavet !!!! smiley for 1000gang smiley

• #17   4. jul 2010 Nå for fanden smiley Jamen så er der jo ikke nogle særlige hensyn, der skal tages til den...

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #18   5. jul 2010 Louise: Jo det er rigtigt i ALLE tilfælde. Det kan godt være der ikke er sket noget indtil videre, men din tattovering vil falme hurtigere. Vi snakker måske ikke om et år, men på længere sigt.

Sol går ind og skyder pigmenterne fra hinanden og VIL med tiden falme når den bliver udsat for sol, er ligemeget om den er helet eller du bruger Panthenol creme.
    Der er derimod udviklet solecremer specielt til tattoverede folk, og det forebygger, skal ikke kunne sige om det virker (Har ikke prøvet)

Kommentér på:
Tattoo og sol ? ;)

Annonce