{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.187 visninger | Oprettet:

Tattoo & sol hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg fik lavet min tattoo i sidste mandags, & der har været år på, og nu føles den bare som almindelig hud når jeg køre håneden over hverken hævet eller rød eller sår på mere:)

tattovøren sagde der skulle gå 4 uger før den må få sol, men den føles jo om normal nu, hvad ville der ske vis jeg tog sol ? og hvornår to i sol efter ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo & sol hvornår?
  • #1   4. maj 2010 Tager først sol 2-3 måneder efter, vil sgu være sikker. Dumt at tage en chance med noget som skal være der resten af livet!!

• #2   4. maj 2010 det er aldrig godt med sol på en tattoo lige meget hvor gammel den er.

• #3   4. maj 2010 Pleje af tatto smiley

Behold folien på din nye tatovering i mindst 2 timer og max. 24 timer.
    Vask grundligt med vand og sæbe (ikke skrubbe).
    Al tørt blod og salve skal væk.
    Smør et tyndt lag salve på, der må ikke bruges folie igen
    Din tatovering skal vaskes og snøres 2-3 gang dagligt i ca 6 dage.
    Brug aldrig anden salve end den du får anvist og pil aldrig i såret.
    Undgå direkte sol den første måned.
    Gå aldrig i klor- eller saltvand mens der er sår på.

• #4   4. maj 2010 hvad ker der da med en tattoo vi man tager sol??

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #5   4. maj 2010 Den falder af

• #6   4. maj 2010 sara J

Kan ødelægge farven og sådan det første stykke tid. I noget man behøver tænke over bare holde sig ende for de ting de siger hvis man vil havde en flot tatto smiley

• #7   4. maj 2010 Hvor har du fået det lavet henne ( Butik )
    Og hvad smiley

• #8   4. maj 2010 Kom hoej spf solcreme paa. Goer jeg paa min da det er lidt besvaerligt at rende rundt i lange bukser herovre naar det er pissevarmt konstant

• #9   4. maj 2010 har fået den lavet i en butik i rødvre centret der hedder noget med flying eller sådan noget, i rykken/nakken , min fødselsdags dato

• #10   4. maj 2010 sara J
    Tænkte bare lige måske om var tatto world for nok den størreste modstander af dem smiley Håber du glad for den og pas nu på den og ik prøv alle mulige metoder vent over en månede med og smide den ud i solen det ville være syndt og ødelægge den på det smiley

• #11   5. maj 2010 *S* ;-P -
    De tumper jeg har hørt og set der gået der ind er kun kommet ud med lorte tattoos. Kender en hun har fået lavet den anden siden a ryggen der tattoen er ved og falde ud og sådan der ik en ligesteg Alle streger falder ud og sådan det ren lort det der. Ville aldrig sætte mine ben der inde. Bare det med du kan gå ind for gaden og få en tatto der siger os lidt om stedet da alle de gode og store steder der er der vente tid.

Kommentér på:
Tattoo & sol hvornår?

Annonce