{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Tulle .
Tulle .
Tilmeldt:
3. okt 2009
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 29

Så gjorde jeg det sku ;) {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet Tungepiercing smiley jeg har fået en sedl med men syntes ikke rigtig der står det store om hva man må og ikke må ?
Hva mener i andre , altså med rygning (både smøger og hash) og alkohol ? Osv , og mht til at rense hva rensede i den med smiley
Ha en dejlig aften allesammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gjorde jeg det sku ;)
  • #1   11. jun 2010 Ingen sex i 3 mdr. Det kan give urinvejsinfektion, som kan gå i blodet, og op i din tunge. Hold dig fra smøger, sodavand, sprut og øl. Spis kun noget flydende.

    Ha' 3 sjove måneder, og god weekend


  • #2   11. jun 2010 Fik sjovt nok aldrig noget afvide angående det med at kysse, alkohol osv da jeg fik lavet min. Bare kald ham en dårlig piercer, men har aldrig hørt nogen der har haft problemer med det han har lavet.. Jeg fik afvide jeg sku gå hjem og drikke en kold bajer og bare rense med kogende saltvand.. og der har aldrig været den mindste ting med min, og den helede fint...

  • #3   11. jun 2010 jeg fik afvide af min piercer.

    ingen oralsex
    ingen tungekys
    ingen alkohol

    i 14 dage og de 2 første var pga. bakterier og den med alkohol var pga. alkohol fortynder blodet og det er jo et åben "sår"


  • #4   11. jun 2010 Som ukendt ? skriver... + Ingen varme drikke som kaffe/The osv. Det kan få tungen til at hæve endnu mere end den allerede vil. Skyld evt munden med KlorHexidin for at holde den fri for bakterier.

  • #5   11. jun 2010 Hov i øvrigt kan det være en god ide med sodavands is eller bare at sutte på isterninger for at dulme smerten når tungen hæver.

  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #7   11. jun 2010 Ville fandme ikke dyppe min tunge i kogende saltvand...

  • #8   11. jun 2010 da jeg fik min lavet drak jeg samme aften og det fik jeg afvide jeg godt måtte og der skete da heller ikk noget ved det

  • #9   11. jun 2010 Rasmus - Lad nu være med at spille dum ..

  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #10   11. jun 2010 Stinna - Lad nu være med at tag alting så tungt..

Kommentér på:
Så gjorde jeg det sku ;)

Annonce