{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Hvad gjorde i? {{forumTopicSubject}}

Jeg er sådan lidt forvirret!

En rigtig god ven af mig har haft et 'crush on me' i snart et halvt år! Den dreng har sgu en god tålmodighed!
Men her den anden dag sagde ¨han at han skulle ud og drikke med en anden pige, og ville høre om det var ok med mig, hvis der skete noget der. Jeg blev faktisk ret jaloux og ked af det, for ih og åh, nu havde jeg jo ikke en chance. Det fortalte jeg ham så. Og nu vil han jo kun have mig. Men jeg ved virkelig ikke om jeg vil have noget med ham. Jeg ved det VIRKELIG ikke. Han er en skøn ven og en virkelig sød fyr. Og jeg tror godt vi kunne svinge som par. Men ja. hmm.

Har i prøvet noget lignene og hvad gjorde i så?
Nogle råd til en forvirret tøs? :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gjorde i?
  • #1   1. mar 2008 Lad ham være hvis du ikke er sikker, der er ingen grund til at give ham håb, det er ondt, bare mit råd

  • #2   1. mar 2008 Jeg tror bare han skal tage at skrotte dig på stedet..

  • #3   1. mar 2008 ruuuuuuuun boy !

  • #4   1. mar 2008 Han siger jeg må få den tid det tager at bestemmer mig, så?

  • #5   1. mar 2008 Se det er en vist efterhånden en klassiker... Men tilsyneladende har du vist noget for ham, siden du viser tegn på jalouxi smiley Så tag da og giv drengen en chance, når han har ventet 6 måneder, tyder det også på at han mener det seriøst... Så mit råd, go get him girl smiley

  • #6   1. mar 2008 INDERST INDE VED DU GODT HVORDAN DU VIL HAVE DET!

  • #7   1. mar 2008 hmm interessant.. kigger med her..

  • #8   1. mar 2008 Hader attituden herinde ! Grim = ingen hjælp .

    Jeg er SÅ bange for at det ikke holder, og at det vil skade vores venskab


  • #9   1. mar 2008 legetøj? det har da ikke noget med legetøj at gøre... pernille bestemmer vel selv om hun vil være venner med ham eller noget mere - det er vel bedre hun bare er venner med ham pt frem for at skrotte ham efter en uges dateri...nu må i fyre lige tage jer lidt sammen...

    Pernille, har selv været der - både i den anden ende af hvor du er nu men også på samme sted... smiley


  • #10   1. mar 2008 venskabet ville helt sikkert gå i stykker hvis i ik duer sammen som par. så du må enten vælge om du vil venskabet eller som par

  • #11   1. mar 2008 Syntes sku også det er lidt ondt at give ham et håb om at der sker noget, ligesåsnart der kommer en anden pige ind i billedet, uden du ved om du føler noget for ham..


  • #12   1. mar 2008 det er det da ikke. hvis ikke fyren stadig havde følelser for pernille så havde han ikke spurgt. dvs han ville bruge den anden pige som "rebound" - det er da langt værre..

  • #13   1. mar 2008 du skal finde ud a noget , og ikke holde ham for nar og lade være med at blive jaloux hvis du alligevel ikke føler noget ordentlig .

  • #14   1. mar 2008 skal lige have det på det rene : Din gode ven har et crush på dig, men da han så siger han skal ud og fjolle med en anden pige.. så blir du jaloux selvom i to egentlig kun er venner?

    så er der 2 muligheder i mine øre :

    1: Du er bange for at miste din gode ven til en anden pige eller 2 som jeg er mest tilhænger af :

    2 : At du egentlig føler mere for ham end som så? kan det passe? :

    så er der selvf nogle ulemper, at det blir noget lort og jeres venskab aldrig blir det samme igen og i ikke rigtigt føler i kan stole på hinanden osv.

    og plusser er der da også nogle af, at i kender hinanden og grænser osv. men stadig hvis i altid kun har været venner så er der også nogle ting som i ikke kender hinanden på og det er Sex og andre små mere nærre ting og det er altid sjovt jo smiley

    ved ikke om alt det jeg har skrevet kan bruges til en skid, men ja tænke et eller andet må jeg da skrive smiley


  • #15   1. mar 2008 Men Hey det jeg også gerne lige ville sige er at giv ham da chancen når han har ventet så længe på dig og på "jer" så må det da være fordi han mener han kan give dig A-L-T det du drømmer om eller i hvertfald vil prøve og selvf. behandle dig godt osv. smiley og ja så ved jeg ikke med dig og jer andre men jeg har det sku sådan lidt når jeg blir behandlet godt så sker der et eller andet inden i en som tænker "åhhrrr jooo det er nu meget rart" også behandler man også den anden person ekstra godt eller i hvertfald lidt bedre også vupti har man det kanon sammen smiley

  • #16   1. mar 2008 Jeg tænkte at nu han har været så vild med mig kunne jeg godt prøve at indlede et forhold. Han ville sikkert være en fantastisk kæreste.

  • #17   1. mar 2008 Det er lige det jeg siger de damer smiley

    Giv ham en chance.. evt. snak lige om det først,, altså om hvis det går godt. så det og det og det og hvis det går dårligt så spørg ham om han har overvejet det med om i kan være venner bagefter osv smiley bare være åben og ærlig..


  • #18   1. mar 2008 som jeg plejer at sige : Den som intet vover intet vinder. Så prøv dig frem

  • #19   1. mar 2008 DJ , : er det dig de også kalder slogan drengen? smiley det gaass

  • #20   1. mar 2008 det kan godt være

  • #21   3. mar 2008 Jeg bestemte mig idag, og det er så rart. Er rolig nu! smiley

Kommentér på:
Hvad gjorde i?

Annonce