{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.317 visninger | Oprettet:

Job efter Gymnasiet. Hvad gjorde i? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens. Blir færdig med gym her på mandag, som 20 årig student. Orker simpelthen ikke Uni eller at læse videre lige pt, så regner med at tage et arbejdsår.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, hvad i andre gjorde efter gymnasiet, mht. job. Sådan mest af alt for at få inspiration, og høre lidt om mulighederne.

Regner ikke med at sætte mig i den lokale brugs som kasse"dame", men fyr løs! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job efter Gymnasiet. Hvad gjorde i?
  • #2   18. jun 2011 Værnepligt første halvår - Lort!
    Lærervikar - Andet halvår - Det fedeste!


  • #4   18. jun 2011 Ja lærervikar skulle være ret underholdende, og give 400 i timen?
    Kundeservice, var det interessant at være? Kræver ikke videre uddannelse at blive vel? Måske kun et kursus?


  • #5   18. jun 2011 Thor M.
    2 af mine andre venner vil faktisk være det, hos 3. De snakker om at det giver ååh så godt i bonusser, når man sælger noget. Er det rigtigt?


  • #6   18. jun 2011 Arhhh "kun" 200:)

  • #8   18. jun 2011 arbejde 2 måneder som skraldemand og så begyndte jeg på finansøkonom smiley

  • #9   18. jun 2011 Bøddel.
    Det var nok fordi det var en privatskole han skulle arbejde på, at han fik 400 i timen.

    Thor M. Det lokker jo ;D men hvor mange er det, der kan det? 1 ud af 50 der sælger så godt?
    Er det så over telefon, eller i butik man er sælger?


  • jonas k
    jonas k Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   18. jun 2011 Jeg var 18 da jeg blev sproglig international student og jeg vidste allerede der at jeg ville uddanne mig til pædagog.

    Jeg startede straks med at arbejde i en SFO, hvilket jeg gjorde ca 2,5 år, hvorefter jeg startede på min pædagog uddannelse.....


  • #11   18. jun 2011 Jeg blev student i 2009. Siden har jeg arbejdet som pædagogmedhjælper på et fritidshjem - en stilling jeg nu har opsagt pr den 1/8. Det kan klart anbefales!! smiley

  • #12   19. jun 2011 bliver de fleste ikke autonome aktivister?? hæhæ smiley

Kommentér på:
Job efter Gymnasiet. Hvad gjorde i?

Annonce