{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley .
- Ja nu kan alle i "badgays" bare kalde mig en tøs eller hvad i vil, men skal lige have noget respons på det jeg har oplevet til aften ! smiley .

Det starter med mig og kami skal ned i byen og have noget at spise smiley . Vi ser så at en mand ligger nede på vejen, jeg løber ned til ham og spørger om han er okay? . Han svarer at han er okay, men han er pisse fuld. jeg hjælper ham så på benene igen, og kan se med det samme at der ligger en hel del blod på vejen og spørger ham så om jeg ikke lige må have lov og kigge ham i ansigtet smiley . Han har så flækket øjenbrynet og har blod i hele hovedet. Jeg spørger ham om han vil en tur på skadestuen, men vil han ikke. Jeg ringer så til skadestuen alligevel, hvor de siger at hvis han ikke selv vil derop, vil de ikke kører en vogn ud. Jeg tilbyder ham så at følge ham hjem, det gør jeg så sammen med min kami. Efter han blevet lukket inde i sin lejlighed, har vi ikke gjort mere ? smiley

- Men kan sgu ikke lige lade være at tænke på om han måske er faldet om og død eller noget ligende ? smiley for altid sådan nogle tragiske tanker. Hvad ville i have gjort hvis det var jer ?

tak på forhånd.
og hold nu kæft med jeres tude beskeder osv.. !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre ?
  • #1   5. nov 2009 Kiksen: Ja fordi der jo ikke så skide meget mere at gøre ? eller ?

  • #2   5. nov 2009 Synes sgu også du har gjort hva du kunne smiley Det er sgu noget du kan være stolt af synes jeg, det er faktisk de færreste mennesker der gider gøre noget ved noget den dag idag...

  • #3   5. nov 2009 Kent S: Kunne sgu ikke bare lade ham ligge, så ville jeg få sindsyg dårlig somvigtighed smiley . Men nu sidder jeg og kommer i tvivl om der er mere jeg kan gøre for at sikker mig han er okay ?

  • #4   5. nov 2009 Jonas - Det synes jeg ikke du kan, du har fået ham sikkert hjem og jeg er sikker på at hvis han har et flækket øjenbryn så skal han nok leve til og se dagen imorgen. Så tror du bare skal slappe af og nyde at du faktisk har gjort en super god gerning smiley

  • #5   5. nov 2009 Jeg syntes det du har gjort er SUPER flot!! smiley Stor respekt herfra ihvertfald..

    Men nej der er ikke mere du kan gøre, hvis manden ikke vil på skadestuen kan du ikke gøre andet.. Du kan evt. ringe til politiet om de gider køre ud til ham og se om han er okay smiley De er tit meget flinke til at kigge på sådan en situation, hvis du bare forklare dem det hele, det kan jo være manden har fået en mindre hjernerystelse smiley


  • #6   5. nov 2009 Kent S : ja det også rigtig nok, ham jeg snakkede med i telefonen sagde også at det så værre ud end det egentlig var, fordi der var så meget blod smiley men man bliver alligevelle lidt forskrækket smiley . Men ville bare lige hører folk, så jeg kunne sove godt i nat smiley

  • #9   5. nov 2009 Christinna - NEJ til mundkurv, JA til ansvar! . : tusind tak !
    - ja det kunne jeg selvfølgelig gøre, men det er ved at være 3 timer siden han kom til sin lejlighed, tænkte ikke over at kigge efter adressen i situation, så har ikke rigtig de oplysninger de gerne vil have smiley


  • #10   5. nov 2009 Missy : tusind tak ! .
    - Så det bare lade den ligge nu ? smiley


  • #11   5. nov 2009 syntes heller ik du kan gøre mere ! hvis det er nogle som skal have skylden for hvis der sker ham noget er det dem som ikke ville sende en ambulance !

  • #12   5. nov 2009 Jeg er der når du ikk trækker for . : ja sagde jeg også til ham i telefonen smiley at jeg ikke bare kunne lade ham gå, fordi han var pisse fuld og hvis han så faldte ned igen og besvimede, så valgte selv at følge ham hje smiley

  • #13   5. nov 2009 Jeg for bare de tanker der med, fordi han var pisse fuld og hvis han så måske er faldet hjemme i sin lejlighed og er død på en eller anden måde fordi han er besvimede eller noget smiley ?

  • #14   5. nov 2009 Jeg er der når du ikk trækker for . : Det må man sige han var i højgrad, han sad midt på vejen og gad vide hvor længe han har sat der, det tog mig 45min at følge ham hjem og det var ikke mere end en halv kilometer, så han var til fare for sig selv, også derfor jeg er bange for der er sket ham noget nu smiley

  • #16   5. nov 2009 Margrethe G : Hehe tusind tak ! .
    - Ja har også tænkt på det med at smutte forbi ham imorgen en gang smiley så det tror jeg også det bliver til, så har jeg det også lidt bedre med mig selv smiley


  • #17   5. nov 2009 Du har gjort hvad du kunne... Han ville jo ikke på skadestuen, men I fulgte ham hjem, så han i det mindste kom sikkert hjem.

    Stor respekt herfra - der er desværre mange der bare lukker øjnene og går videre - tro det eller ej.


  • #18   5. nov 2009 Maria : Tak smiley det sjovt du siger det med at folk lukker øjnene og går videre smiley i det jeg på vej ned mod ham, kommer vores nabo cyklene og køre forbi ham som om intet er sket ! fandme lige før man havde lyst til at smide hende i vejen og lade hende ligge smiley

  • #20   5. nov 2009 Camilla Tilla smiley . : Tak smiley . Ja det må det er nok det eneste vi må håbe på smiley jeg vil sige tusind tak for jeres respons smiley vil bare gerne lige hører lidt hvad i ville gøre smiley jeg siger mange tak og forsat godaften smiley

  • #21   5. nov 2009 smut du forbi ham engang imorgen det synes jeg lyder som en god ide.

  • #22   5. nov 2009 Synes helt klart også om ideen om at smutte forbi imorgen og lige tjekke om han er okay. Hvilket menneske ville ikke blive rørt over sådan et besøg?

  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #23   6. nov 2009 Respekt herfra Jonas..

    Sådan een som dig kunne vi alle bruge efter en hård bytur smiley

    Karsten


  • #24   6. nov 2009 Jeg kender ikke nogen der ikke ville have gjort det samme som du, så tommel-op herfra! smiley

Kommentér på:
Hvad ville i gøre ?

Annonce