{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

hvordan får man eksen tilbage {{forumTopicSubject}}

min livs kærlighed gik fra mig sidste torsdags fordi vi simpelthen skæntes over ALT. kan jeg godt give hende ret i, men jeg tæker mere at hvis man har hjertet med så skal det nok gå og blive bedre . selvom det har stået på i snart 6-7 mdr ... nå men så jeg spørg hende så om hun stadig elsker mig lige inde jeg gik i torsdags og det svar hun så, ja et eller andet sted gør jeg jo nok ... så jeg tror måske der er en lille chance for at vinde hende tilbage.( eller hvad sir i?? ...)
men det er bare hvordan?!?! :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan får man eksen tilbage
  • #1   7. okt 2009 ja fuldstændig. os mere fordi mange af de ting man skæntes om er små ting som bare blir blæst op..

• #2   7. okt 2009 Altså det er der vel, ved ikke hvor længe i har været sammen... Men arranger et eller andet "stort" og se hvad hun siger... Og så få dog talt ud om tingene istedet for at diskutere alt! - Der er jo noget der trykker siden det ikke er som det skal være!!..

• #3   7. okt 2009 det har jeg gjort Nicole , men har ikke fået noget respons fra det.. mindre fedt ..

• #4   7. okt 2009 Gør sådan her...

Sæt dem ned (måske inviter på en middag) snak (ikke prøv på noget) spørg hende hvad hun håber på af en fremtid UDEN dig - hvad ville være bedre uden dig?, og sig at dit liv var planlagt med hende, og at du har rigtig svært ved at forestille dig at vågne om morgen uden hende i dine arme...

Vis de følelser som du har for hende, ikk hold noget tilbage (medmindre det virker psykotisk smiley - stil livet op som en tidslinie, vis hende at den eneste rigtige vej er at vælge dig fremfor uvisheden....

Fortæl samtidigt at alle mennesker i verden er røvhuller og at i skal være glade for at i har fundet hinanden, så i undgå at blive skuffet gang på gang - det kan godt være i har jeres problemer men sandheden er at i elsker hinanden og derfor er det dumt at gå fra hinanden i jagten på lykke (i har den jo sammen) - der skal bare arbejdes lidt på det - men hovedingredienserne er der og så skal det nok gå...

------

Sandheden er jo i bund og grund at ingenting er fejlfrie, men kan man overvinde problemer bliver man stærkere og derfor vokser man med/i forholdet... - hvorfor jagte det man ikke kan finde...?

Held og lykke med det hele - jeg forstår din smerte - det er ikke en sjov situation, men det skal nok gå, bare sælg dig selv smiley

(Ps... håber det gav lidt mening )

• #5   7. okt 2009 Sæt DEM ned... smiley lol ... ej jeg talte nok både lidt til dig og til Dane smiley

• #6   7. okt 2009 Hmm .

Bare fordi hun ikke har givet nogen respons, kan de godt have givet hende et smil på læben!.. Piger kan ikke altid takle sådanne ting... Min eks slog op efter kun 6 dage, dog havde jeg ventet på hende i 1 år... Jeg sendte hende så seks røde roser, men ingen respons kom... Jeg spurgte hende et år efter hvad hun havde gjort med dem - De var endt i skraldespanden smiley - DET VAR UFEDT xD

• #7   7. okt 2009 Ikke for at tage alt håb fra dig, men når man vælger at forlade sin kæreste, fordi man bare ikke orker at have mere med ham at gøre og han så stiller det svære spørgsmål om man stadig elsker ham, er det nemmeste jo at sige at et eller andet sted gør man nok, for det er nemmere end at sige nej, når man i forvejen har knust ham helt ved at sige at man forlader ham...

• #8   7. okt 2009 Altså hvis I har skændtes over alt i over et halvt år, hvad er lykken så sammen? og måske elsker man hinanden, men det ikk ensbetydene med at man kan leve sammen.. det altid hårdt at skulle gå fra hinanden, i starten.. men stille og roligt går det over.. for det lyder da ikk til at være et skønt forhold du var i..

• #9   7. okt 2009 Læg dig på knæ smiley
    ej, snak igennem med hende. invitere hende ud måske?

• #10   7. okt 2009 Drop hende. Kom videre. Du er 19 år... Du har i hvert fald 10 gode år til at finde en du ikke skal skændes med hver dag!! I kommer hurtigt tilbage i den gamle rytme hvis i prøver igen.

• #11   7. okt 2009 Barhhhh at opgive er for svage mennesker... - GIV DEN GAS smiley

• #12   7. okt 2009 lige præcis Mr. fun ..

• #13   7. okt 2009 Ja, opgiv aldrig! - Jeg vil i hvert fald aldrig gøre det, hvis jeg finder den eneste ene!!..

• #14   7. okt 2009 neej alexander men man skal heller ikke være blind og naiv, og blive ved med at såre sige selv.. men man kan altid blive ved hvis man er klar til at imod et hårdt hårdt nej lige i ansigtet ...

• #15   8. okt 2009 den eneste ene? er den eneste ene en man skændes med hele tiden? jeg vil ikk byde mig selv det.. jeg var i et forhold, vi kom sammen i små 7 år, og jeg troede det var eneste ene, men det sidste år var elendigt og vi gik fra hinanden det var hårdt de den første måned, men så fandt ejg en ny og jeg har aldrig følt en lykke som nu..

så det ikk svage mennekser der "opgiver", det er svage menenkser der ikk tør se sandheden i øjnene og komme videre!!

• #16   8. okt 2009 Dane: og hvorfor er jeg det? er det ikk abre at indse det nok ikk er jer to?? og så komme videre i livet?

• #17   8. okt 2009 dane M, Kan nu sagtens både se og forstå hvad Ninna C skriver. Så helt væk kan hun ikke være smiley

• #18   8. okt 2009 Ja, netop!

• #19   8. okt 2009 Ninna C...

LOL - latterligt eksempel ... der er selfølgelig ingen grund til at der er 10000 par terapeuter og andre mennesker der kan hjælpe professionelt med at komme igennem problemer i forholdet...

Igen, tit er det et spørgsmål om små personlige ændringer (som vi alle skal igennem) og hvis man kan "nå" at ændre sig og redde sit forhold, ja så er min heldig... - men er man så naiv at man tror der findes et forhold UDEN problemer, ja så er man HELT gal på den...

Vi er jo trods alt alle individualister og så længe folk er en SMULE faste i deres holdninger (som de bedste mennesker er) så vil der være gnister... -

og F... jeg ville kede mig i et forhold uden "knas" - hvis jeg bare havde en pige der nikkede og smilede hver gang jeg kom med en af mine "måske" lidt skæve holdninger....

- så BULLSHIT at man bare skal gi' op - man skal bare finde en vej så man ikke river hovederne af hinanden, og så længe intensionerne er gode, så er det værd at kæmpe for....

• #20   8. okt 2009 undskylder de underlige fejl, skrev det lidt hurtigt smiley

• #21   8. okt 2009 Mr. Fun: Tror Ninna C hentyder lidt at man må indse når slaget er tabt. Er den ene part afklaret med beslutningen er der sgu intet at gøre. Om du så river en parterapeut eller andre ind i det. Nogle forhold kan bare ikke reddes. Nogle mennesker kan bare heller ikke sammen selv om de stadig elsker hinanden. Desværre er følelser noget af det mest kompliceret i denne verden smiley

• #22   8. okt 2009 komplicerede*

• #23   8. okt 2009 RøvP....

Ja men nu er slaget jo muligvis IKKE tabt, og man skal jo ikke bare sige... "arghhh slaget er tabt, jeg rykker videre" - det kan jo sågar være at hun måske har følt sig forsømt, og været bange for at han var ligeglad med hende og måske ville sætte ham på en svær prøve, netop for at se om han ville "falde på knæ" for hende bagefter....

- Mange piger føler sig desværre forsømte og så prøver de at finde lykken et andet sted, men hvis han nu bare har været fanget i en "kedelig" bobbel, kan det jo sagtens løses... smiley

• #24   8. okt 2009 At sætte ham på en prøve siger for mig at hun så er umoden og muligvis ikk er klar til noget forhold, for det gør man ikk, man snakker om tingene.. og trådstarter skriver de har skændtes i 6-7 måneder, så hvsi det er små fejl/ændringer der skal til mon så ikk det var sket noget før?

jeg siger helelr ikk man skal opgive, men nogle gange kan man elske en person,, men bare ikke leve med den.. og så må man sku rette ryggen og se sandheden i øjnene og kommme videre..

det min mening om livet og dets kærlighed..

• #25   8. okt 2009 6-7 mdr er ikke længe hvis det er småproblemer der skaber skænderierne... - det kan jo være at begge parter har svært ved at gi sig i ny og næ, som man SKAL i et forhold...

• #26   8. okt 2009 Vi blvier vidst aldrig enige smiley hver sin mening om livet.. nogle vil gerne stødes nogle gange, andre ser frem og kommer videre smiley

• #27   8. okt 2009 Og så er der dem der forstår at livet ikke altid er ligetil og at man skal yde og arbejde lidt for at få det godt smiley

- men alle lærer det nok til sidst, spørgsmålet er bare hvor hurtigt i livet man lærer det smiley

Kommentér på:
hvordan får man eksen tilbage

Annonce