{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Hvordan får man lov? {{forumTopicSubject}}

der er ikke noget jeg hellere vil, end at ha en dobermann.
Det er min yndlings race, elsker den virkelig. Må bare ikke få en, iiih.. JEG VIL
Hvad skal jeg gøre?
Har prøvet alt. - Og jeg har spurgt før. men der kom ikk rigtig nogen svar.
GI MIG EN DOBER smiley hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får man lov?
  • #1   30. apr 2008 16 om en måned og 2 dage smiley
    Mener hun gav 14000 for hendes. Kuperet og transport osv. Er ikke sikker, så vil ikke hænges op i noget. Hehe smiley
    Når de har penge til alt det andet de går og roder med, må de altså også godt lidt bruge lidt penge til mig smiley


  • #2   30. apr 2008 Ducati
    Lad nu være med at være så negativ! smiley
    De solgte det gamle skib idag til 130.000, lidt af dem kan de vel godt bruge!! smiley

    Sonia
    Yeah, men de er ikke kuperede.. Det er ikke lige så flot smiley
    Og nej, desværre ikke smiley


  • #3   30. apr 2008 Nej, jeg ved det.. Men det er bare ærgerligt smiley
    Tror også bare det bliver en hyggehund, som jeg skal træne med ;)..
    Og så når jeg bliver lidt ældre og får en hel masse dobermænd så skal jeg til udstilling osv med dem smiley


  • #4   30. apr 2008 Haha smiley
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih jeg vil jeg vil jeg vil, ha en Hector II smiley


  • #5   30. apr 2008 Hehe du VED hvor missundelig jeg er! smiley

  • #6   30. apr 2008 TBL, det er jo en ekstrem krævende race.. det ikk en du bare kan forlade i flere timer i døgnet, og som bare ligger sig og slapper af.. den sover faktsik kun næsten om natten.. den er hele tiden klar på leg og træning, og skal trænes HVER dag! det ikk en hund man køber hvis man bare vil have en nusse hund som kan en smule tricks.. det er en nusse hund, men det også¨en brugshund, som skal bruges.. ellers er det synd for den! den koster mange penge.. både at købe, men også at have ..
    det kræver jo ogås noget at kan avle dem smiley der skal de godkendes ved bl.a. udstillinger osv for atkan"prises" og det kræver MEGET træning! og viden, og tid og energi! vi ikk særlgi gamle mig og min kæreste, og for at være ællig vidste vi ikke hvad vi gik ind til kan vi se nu.. men vi har vendt vores vherdag om så vores dober kommer først.. for den valgte ikke os, men omvendt.. så tænkt en ekstra gang over det.. det jo ikk kun en "pæn" hund du får.. det en hund der kværver dig faktsik næstnn døgnets 24 timer..


Kommentér på:
Hvordan får man lov?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce