{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plasma vs Lcd
  • #1   5. okt 2009 Plasma.. medmindre du kan få LED til den pris du nok har 52" til.

  • #2   5. okt 2009 Som sagt.. LED hvis du har råd ! smiley

    Men ellers ja.. en ordenlig plasma ! smiley
    Hvis du heldig så find et Pioneer 50" smiley


  • #3   5. okt 2009 Kun Plasma!!! Glem LED...

  • #4   5. okt 2009 Julie & Morten -

    Hvorfor ikk LED ?


  • André F
    André F Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #5   5. okt 2009 Plasma hvis du kan leve med lidt ghosting... Jeg er ved at få stress af mit 58" Samsung og skygger men plasma er det eneste der virker i farverne og sorte områder.

  • #6   5. okt 2009 er der ikk noget med at plasma skærme er mega følsom over for alt. har hørt noget med at røg i samme rum ikk er godt til dem, at sol ødelægger skærmen i længeden og andre ting ?

  • #7   5. okt 2009 Ville aldrig vælge LCD over 32". Det er værste gang lort. Det hakker/lagger, især deres lorte 100mhz som samsung f.eks. har lavet.

    Nej, du.. plasma og hvis ikke, så LED. Det er virkelig flot kvalitet og farve nuancerne er bare gode.



  • #8   5. okt 2009 Jo, det gør jeg faktisk. Men det er jo smag og bedre.

    Og nej, det kan man ikke.. har jeg heller ikke sagt noget om! Hvis du gider læse det rigtigt!


  • #9   5. okt 2009 Jeg har et SONY - 100 hz - LCD... INGEN dårlige ting at sige om det, det hakker IKKE alle rulle tekster osv. der kører HURTIGT hen over skærmen er til at læse uden problemer osv osv osv... Kan klar anbefale LCD!!!

  • #10   6. okt 2009 Flatpanels.dk Glem LED og LCD... Se efter et ordentligt Plasma, eksempelvis Panasonic smiley

  • #11   6. okt 2009 Eller Samsung Q7 serien. Den har jeg selv og det er et rigtig skønt tv. Ellers som nævnt, Pioneer, de er desværre stoppet produktionen af tv'er, men man kan godt finde nogle super tilbud på dem hos forhandlere til halv pris osv, og det er virkelig god kvalitet. Ellers også panasonic smiley

  • #12   6. okt 2009 Julie & -

    Hmm, hvorfor svare du ikk på mit spørgsmål ? smiley
    Hvorfor ikk LED ?

    Og et ordenligt Plasma ? Også siger du Panasonic ?
    Hmm, er det så et P37C10Y du vil anbefale ?
    For det har da overhovedet ikke noget med kvalitet at gøre ??

    Hvorfor udtale sig på noget man ikk har forstand på..

    Lad mig gæt.. Du har et billigt Panasonic Plasma ?


  • #13   6. okt 2009 Problemet er bare, at når en LCD kommer op i de store størrelser, kan kontrasten og farverne blive matte, og kedelige at se på..
    Plasmaen er især go til at bevare den go'e kontrast og farve, ligesom LED..
    Plus LED er det nyeste skud på stammen, så hvis man vil ha det sidste nye er det LED, og de fåes også i den størrelse.. smiley

    især hos Expert ! smiley


  • #14   6. okt 2009 Mads C: Hvis du endelig skal være så kæphøj om det nyeste skud på stammen...
    Kan du vente et års tid... så burde plasma´s afløser OLED være på trapperne i ordentlige størrelser: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1246012840

    Du burde også vide at alle som bare har en smule forstand og syn på fjernsyn i en "ordentlig" størrelse, ALTID vælger et fornuftigt PLASMA!
    Se evt. på nedenstående link angående en rigtig fornuftig købsguide... og kig så efter modellerne i butikkerne, for at se om du kan få det ønskede billede:
    http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738


  • #15   6. okt 2009 Julie -

    Hvorfor gå i fremtiden ? Så kan man jo aldrig købe tv.. smiley
    Bliv nu i realiteterne.. smiley
    Men når man kommer med sådan en smart udtalelse som din, så burde der måske også være noget baggrund ? smiley
    har du da set Philips nye LED Vs. en Panasonic Plasma med " 600 Hz " ? smiley

    Og ja, har set Sony's OLED allerede sidste år.. Sååh..

    Synes bare det mærkeligt at når en person spørger om råd der så kommer en frem brusende, med div. link og siger " PLASMA, IKKE LCD ELLER LED "..
    Så må man da komme med en begrundelse.. smiley


  • #16   6. okt 2009 Mads C: Du er svær at tage seriøs! Jeg henviser til reelle sider, hvor der dokumenteres både for og imod på begge mulighedder... Når det er sagt... så husk at dine LED skærme blot bruger en anden belysningsteknologi i forhold til LCD... De er stadig lige skidt stillet!

    Bella.: Beklager at din tråd bliver ødelagt på denne måde, men læs da på nogle ordentlig sider med kvalificeret bedømmelser!
    Personligt ville jeg aldrig røre ved et Philps, men det er en personlig sag.


  • #17   6. okt 2009 Julie -

    Du behøver ikk belære mig i skærme..

    er Sælger hos Expert..
    Er bare ikk særlig imponeret over Panasonics skærme.. og synes ikke de er bedre end en LED skærm.. Sorry..


    Farmand -

    LCD stinker ikke..
    Bestemt ikke.. Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er du har været inde for Expert Konceren, men Samsung er kommet rigtig godt med på deres Serie 6 Modeller.. - Nok den mest solgte PT..


  • #18   6. okt 2009 Julie -

    Men se.. Nu vil du jo hellere ikk se de nye ting der er kommet ?
    Går ud fra du IKKE har set på en Philips LED skærm..
    Også det bare nemt at sætte sig ned, folde sine armen og sige.. " Plasma er bedst " uden egentlig have set hvad der er på markedet..


  • #19   6. okt 2009 Farmand

    Ok..


  • #20   6. okt 2009 Mads C: Din ansættelse hos Expert gør dig absolut ikke til ekspert... de har generelt de dårligste skærme til de højeste priser!

    Endnu engang... Hold dig til Plasma smiley Men tag et sted hen hvor du kan se skærmene i forhold til hinanden... og vær opmærksom på hvad der er tilsluttet for at vise billedet!

    Jeg stopper deltagelsen, i den nu ligegyldige tråd...



  • #21   6. okt 2009 Jeg har intet imod Expert, da de fører B&O produkter i nogle af deres butikker smiley

  • #22   6. okt 2009 Julie -

    Anser mig skam slet slet hellere ikk som Expert .. Men har min mening ligesom dig.. smiley
    Og mener selv vi er rimelig konkurrence dygtige, f.eks Samsung 32" til 2699,- anser jeg som rimelig billig ! smiley

    Og Generelt de dårligste skærme ? smiley
    Hmm, vi de første der har Philips LED.. Nåårh nej, det jo en dårlig skærm, i dine øjne ! smiley my bad ! smiley


Kommentér på:
Plasma vs Lcd

Annonce