{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony LCD vs Samsung Plasma
  • #1   4. feb 2010 Jeg har lige været i Sony center Aalborg i dag, for netop og se på deet sony du linker til, de sagde at der kommer en ny model af den allerede i næste uge, og sælgeren sagde at prisen blev 7000,- så jeg skal der ind igen i næste uge og se om det er noget der dur, det er jo trodsalt kun 700 kr mere.

  • #2   4. feb 2010 FC Svin .

    Jeg tvivler lidt smiley

    - Men William, jeg kan anbefale Sony'et, da jeg selv har det! - Det startede med jeg købte det og siden da, har 3 i min familie købt præcis det samme - Det siger vidst det hele! ..


  • #3   4. feb 2010 jeg siger bare hva sælgeren sagde til mig. de havde nemlig udsolgt af 40" og fik den ikke igen pga. der kom den nye model. som jeg i øvrigt så billeder af, og den er blevet meget, MEGET pænere. og det er jo også ved og være et års tid gammel den model, så der er løbet meget vand i bækken siden.

  • #4   4. feb 2010 Nej er kun et halvt år, men okay smiley

  • #5   4. feb 2010 Hey.

    Tror heller ikke at der allerede kommer en ny model af Sony`en.
    Men har selv den samme model sony, bare størrere og syntes det er et kanont fedt tv.
    Men det er meget individuelt hva folk syntes, så vil foreslå at du tar ud og ser skærmene afspille noget.


Kommentér på:
Sony LCD vs Samsung Plasma

Annonce