{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

lindl l
lindl l
Tilmeldt:
28. dec 2008
Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81

politiet {{forumTopicSubject}}

Hej

Var så uheldig i går at bliv stoppet af politiet for at køre med tågelygter + han mente jeg kørte lidt for stærk..
Fik en bøde på 500kr.. Blev bare itvivl om han sagde jeg sku op til en oriterende køreprøv.
Ville jeg ikke ku se det på min bøde hvis jeg skal det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiet
  • lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #1   19. jun 2009 Okay så han taget kørekortet.. Os sikker på han sagde jeg sku gå hjem og se i min bog.. Men de 500kr er bare en advarsel så?

  • #2   19. jun 2009 Eftersom du "kun" har fået en bøde på 500kr er det kun tågelygterne han har noteret dig for!! og han har så bare lige kommenteret din fart, dvs han har ikke en måling... så du har intet at være nervøs for, du betaler bare bøden på de 500kr når girokortet ankommer med posten og så er det problem ude af verden... smiley

  • lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #3   19. jun 2009 okay kan heller ikke se andet på det stykke papir jeg fik.. Kom bare itivl om hvad han sagde egentlig og om han kan sende mig til oriterende ny teori og køreprøve + han var meget sur og ubehagelig.. Han bandede lige fra jeg rullede vinduet ned til han gik

  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #4   19. jun 2009 Jamen hvorfor fanden køre du også med tågelytger i høj dagslys.
    Er det fordi du ser dårlig eller fordi du tror det ser godt ud
    Jeg vil heller bruge de 500 på noget andet frem for de skal i den skide statskasse


  • #5   19. jun 2009 Det er nok ikke ved høj dagslys men midt om natten.

    Jeg henviser til Færdsselsstyrelsens detailforeskrifter for køretøjer (aktiv fra 2007) kapitel 6.12.001

    Her går tågelygter ind under den kategori af lygter der må være tændt uden for lygtetændingstiden.

    Så det har nok ikke været ved højlys dag smiley


  • #6   19. jun 2009 Så er der forhåbentlig et fjols mindre. der køre med tågelys tændt om dagen .Bare min mening

  • lindl l
    lindl l Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 34 Svar: 81
    #8   19. jun 2009 det var om aftenen jeg blev stoppet og mente selv det var lidt tåget, men nok ikke nok alligevel..
    Blev bare nervøs jeg sku op til en oriternede køre/teori prøve..

    Er det normalt de skriver ens tlf nummer på bøden?


  • #9   19. jun 2009 Høre du slet ikke efter hvad de siger???

    500,- i bøde for tågelygterne.

    Resten er bare pis og papirer. Thats it


  • #10   19. jun 2009 Du for kun en bøde på 500 kr.

    Hvor jeg bor når der er gade race og aften/natten og man kun har tågelygter på for man kun en bøde på 510 kr::P


  • #11   19. jun 2009 Mie L -

    Det er kun p-bøder og billetafgifter der er på 510 så vidt jeg husker.

    Poltitet kan kun regne i runde tal


  • #12   19. jun 2009 Mie: forkert.. man får en bøde på 500,- 510,- er en parkerings"bøde"

  • #13   19. jun 2009 Okay, de siger bare altid at man ikke må køre med tågelygter og så for vi en bøde på 510 kr. Eller de gør, køre ikke selv (er selv kun 14)

Kommentér på:
politiet

Annonce