{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Islam politiet {{forumTopicSubject}}

Nøgenbadere angrebet af 5 sydlandske idioter med køller og knive. Det var åbenbart ikke i takt med Allah's retningslinjer i det sønderjyske. De skal jo holde standarden som voldtægter,mord, narkohandel - det er ikke noget som er slemt - men puha at nogen nøgenbader det er en muslimsk øjenbæ.

På Kerteminde strand blev badere for år tilbage spyttet på af det kravl fra mellemøsten som ikke kunne lide at folk lå og solede sig uden bikinitop.

Det er da rart at vi har inviteret folk som kan fortælle danskere hvordan de skal opføre sig i de her krænkelses tider.

Man kunne nemt forestille sig at man er begyndt at lave No - Go zoner i Danmark som i England og Frankrig - hvor du får tæsk hvis du sidder i de områder og drikker en øl på bænken.

Vi og andre lande er rigtigt blevet beriget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islam politiet
  • #2   27. jul 2020 ja der er kommet meget affald til landet, og de vil kun ødelægge og overtag, hvis der ikke snart sker noget, ser det sgu ikke godt ud for lille danmark..

  • #5   27. jul 2020 Korrekt, det er en selvfølge, at dem, der kommer udefra, opfører sig ordentligt og sætter ind i skik og brug her til lands.

  • #6   27. jul 2020 Kitty

    Det er så din diplomatiske tilgang. Det vi ser er en muslimsk tæskehold som holder til alle steder som popper ud når danskere ikke opfører sig ifølge koranen. Hvad andre muslimer gør eller ikke gør er da ligegyldigt i det her tilfælde.

    De som du mener er ordentlig muslimer kunne gå ud melde klart ud, at det ikke er det koranen handler om. Men det tør de ikke de pivlinge - for de er netop også blevet ensrettet til at holde kæft.

    Den slags religiøse overfald skal stoppes, for ellers så bliver alle kørt over af et godstog når danskere får nok. Jeg er faktisk forundret over at det ikke er sket i både Frankrig og England som i den grad er blevet inficeret af båtnakker som laver deres egne regler i samfundet så ikke engang politiet tør gå ind.

    Kigger man på det økonomiske i Frankrig så har de ikke haft et overskud på statsfinanserne i de sidste 20 år - som skyldes at en stor gruppe benytter sig af et cigar kasseapparat.

    I Vollsmose "Egeparken" bruges garager til salg af enhver slags uden at der gribes ind, ingen skal have håret i klemme derude i det nye "Libanon" Flere er dine som du kalder det ordentlige muslimer - de gør bare som i Mellemøsten - klasker en butik op og skider på loven.


  • #8   27. jul 2020 #37

    "Mener i dermed at danskerne opfører sig ordentligt over for muslimerne? Danskerne ville da aldrig finde på at hive tørklædet af kvinderne, vel?"

    Dem, der er født her, og har været i generationer, må lovgivningen tage sig af, men vi behøver ikke ligefrem importere de kriminelle.

    Men det er meget sigende, at du kun kan komme i tanke om 2 kriminelle danskere...

    Hvor har du set nogen rive tørklædet af kvinder, når du efter sigende ikke bevæger dig uden for din gadedør???


  • #11   27. jul 2020 Annella, Alis har jo råd til det hele, så hun har nok set for mange film over Netflix... smiley smiley

  • #13   27. jul 2020 #12

    Nåe, det er noget du har læst om....hmmm

    Og du har vel hørt, at man må lyve overfor de vantro, ikke?!

    Til gengæld har vi andre gentagne gange set, at rødder af fremmed herkomst råbe 'luder' efter kvindelige politibetjente, men det fremhæver du aldrig, det er åbenbart okay efter din mening???


  • #16   27. jul 2020 Alis

    Du behøver slet ikke læse DKA, for episoden er beskrevet på flere andre aviser, men de gider du vel heller ikke læse. Iøvrigt kan du læse det i politirapporten - men de er nok fulde af løgn så dem gider du nok heller ikke læse.

    Nu er det ikke normen at danskere står klar med knive og køller, som de bæster med en hjerne som en brosten.


  • #17   27. jul 2020 Alis

    Jeg kan læse at du grøn stempler den adfærd at bruge knive og køller pga. hvordan danskere behandler muslimer. Nu render danskere ikke rundt og batter dem med tørklæde, man render heller ikke rundt og batter alle dem med en stor guldkæde og et sydlandsk udseende.

    Så når en dansker bliver overfaldet og frastjålet deres ejendom så er det i orden at batte dem godt og grundigt for danskere er trætte af den adfærd. Det kunne ellers blive et spændende samfund.


  • #18   27. jul 2020 Alis

    Du blier da også mere og mere morsom, at samle alle artikler om muslimer som opføre sig dårligt??? - alle de artikler som DKA har er fra aviser og politirapporten - men igen de kan jo være fulde af løgn ik?


  • #20   27. jul 2020 # 19

    "Islamofober er som børnehavens adfærdsvanskelige unger, der ikke har lært at opføre sig ordentligt, men mens der bliver grebet effektivt ind over for dominerende børn, så er det endnu ikke lykkedes at gribe effektivt ind over for islamofober."

    Sikke en gang pladder!

    Der er såmænd kun tale om realistiske borgere, der har haft job hele livet, som ikke vil blive betale til det cirkus, med dem der får det hele forærende, og som tilmed spotter os og vores demokrati med ydermere at udøve kriminalitet, og som du, Alis ta'r i forsvar, da du også har fået det hele foræret, uden at yde noget til gengæld.

    Din kommunisme slår igennem ustandseligt, med at yde efter evne, og få efter behov.

    Og så bli'r evnerne så forbandet små...

    Men huske de også mener, at tillid er godt, men kontrol er bedre!




  • #21   27. jul 2020 Hello Kitty jeg er enig med dig - men det store muslimske flertal burde sætte de 2500 ballademager på plads smiley

  • #22   27. jul 2020 Alis C du fandt den eneste historie jeg kender og sådan ugerning.

  • #23   27. jul 2020 Jeg har skrevet til DKA om positive artikler om muslimer- svaret var at ingen muslimer vil deltage i positive artikler.

    Men jeg kan da godt skrive nogle positive overskrifter.

    Muslim får et job, muslim deltager i socialt arbejde, muslim slår ikke konen, muslim erkender at konen er lige så meget værd som ham.

    Se ALIS det er gode nyheder.


  • #24   27. jul 2020 Glemte lige at den muslim som fik job, betjener et cigar kasseapparat.

  • #27   27. jul 2020 Kitty

    Det anbefales at du læser lidt om indvandrerbander som håndhæver sharia i hele Danmark - som fortæller lidt om at beboere i en ghetto som Tingberg håndhæver sharia for ikke at få et muslimsk tæskehold på nakken.

    Prøv at tage en flaske sprut med og sæt dig på bænken i Tingberg så finder du ud af hvor fredelige muslimer er.

    De gode muslimer var også helt op på tæerne da man udgav muhammed tegningerne. Så dine såkaldte fredelige og gode muslimer vender på en tallerken.

    Dengang man solgte jesus sandaler i Coop, så var der en saglig debat, her var ingen der gik ud og brændte coop butikker af - eller i det hele taget brænde hele kvarterer af. Her stod hele verden ikke i flammer over en skide sandal eller brændte Dannebrog af.

    Hvis man havde solgt en muhammed sandal, så vær sikker på at store dele af Danmark ville blive jævnet med jorden af de fredelige og gode muslimer som du siger.


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #28   28. jul 2020 Tør snart ikke at skrive min mening.Er ude af FB en uge nu pga.jeg skrev `skide abedyr`,om en artikel hvor de fremmede mente det var iorden at voldtage danske piger,og groft sagt skide på det Danske samfund.Mere skal der ikke til fra `vores`side smiley

  • #29   28. jul 2020 M.m

    tja...jeg anmelder ikke noget som helst, og loftet er højt. Man kan så modere det så det har samme betydning og hvad du mener om dem.

    Er selv blev bannet fra Facebook flere gange pga. et ord. Men det er ikke alene Facebook man blive bannet fra, men de fleste aviser som lefler for Facebook og deler deres forbandet banneri.

    I de her krænkelses tider har alle en spændetrøje på, for der er en masse sarte curling og spelt børn og voksne - hvor der ikke skal meget til for at blive krænket.


  • #31   28. jul 2020 Kitty

    Det er ikke farven der er problemet i Danmark, det er ens handlinger.


  • #33   28. jul 2020 Kitty

    Medier har for længe siden stoppet med at skrive etnicitet - hvis det ikke lige er i en efterlysning. Det samme ser vi i Sverige, Tyskland og Frankrig er ikke blege for at skrive det, som arabisk af udseende, eller afrikansk. I Sverige skal man helt ind til politirapporten hvor de har en kode som beskriver etnicitet som mellemøstlig.

    "Kode 291" er en kode, som svensk politi anvender for at skjule politisager som involverer nyankomne migranter i Sverige. Koden påføres rapporter om sådanne sager for at forhindre, at pressen og offentligheden får indsigt i dem.

    Så nu da koden er offentlig så giver det vel ingen mening at skjule etnicitet.


  • #35   29. jul 2020 Annella..

    Det var sgu også mere rimeligt end bare at de kan rende rundt og fortsætte med deres kølle og kniv overfald.


  • #36   29. jul 2020 Annella skal vi så gætte smiley

  • #37   29. jul 2020 Leon

    Jeg kommer med et helt vild gæt....

    De er ristede
    Deres forældre er fra Mellemøsten
    De går i Grimhøjs moskeen.
    De banker konen
    De banker børnene
    De er helt forbi al pædagogisk rækkevidde.



  • #38   29. jul 2020 Helt ærlig....
    Men vi skal stadig huske at det er fåtallet som ødelægger det for flertallet
    Der findes os muslimer i dk som ikke gør væsen af sig smiley
    Det må vi prøve at huske. Jr. hello kitty


    Og helt ærlig ...... synes du så, at der er sat plaster på såret ?? - Vi har i det danske samfund alt for mange problemer med denne muslim indvandring. Det er stort set hver dag, vi bliver konfronteret med vold, kriminalitet, brande, voldtægter, knivstikkeri o.m.a., krisecentre er fyldt op med indvandre kvinder, som flygter fra voldelige hjem og fængslerne er de i overtal, læs DS. Og før Corona, var det ikke helt trygt at gå ud i nattelivet pga knivstikkeri og vold, indvandrere går altid mindst 10 sammen, så ikke blinke for meget med øjnene, før du kan risikere at få en kniv i ryggen.

    Og så er der alt det andet, som bliver kritiseret, det danske samfund kommer aldrig til at gøre det godt nok, selvom der aldrig har manglet gode integrationstilbud helt gratis endda, alligevel bliver vi kritiseret fordi vi har for dårlige indkvarteringscentre og hvad der ellers kan kritiseres. Vi kan jo prøve at kigge ud i verden og se, om der er andre lande, der gør det bedre, jeg har aldrig set noget andet land gøre det bedre, tværtimod - der kan de begynde at kritisere, ikke de danske forhold.

    Og så er jeg så hamrende træt af at blive kaldt islamofober, fordi jeg ikke kan acceptere, det jeg lige har nævnt, der er intet positivt ved det, kan de ikke acceptere vores samfund, frisind, demokrati og acceptere de danske kvinder, så må de finde et andet samfund, de kan acceptere, de kan og skal ikke lave om på Danmark, de har jo selv valgt det og hvorfor, jeg tror, jeg ved det.


  • #40   29. jul 2020 Jamen her hvor jeg bor, har jeg helle ikke de problemer, som der er andre steder i det danske samfund, men dermed ikke sagt, at fordi man ikke selv har de problemer, så skulle de ikke være eksisterende smiley

    Og så er det ikke skræk historier, det er faktisk den uhyggelige virkelighed, jeg kan ikke forstå, hvorfor virkeligheden skal fejes ind under gulvtæppet, luk op for nyheder, og du vil få virkeligheden serveret på sofabordet.


  • #42   29. jul 2020 Jeg ser meget Debatten med Clement, han er ekspert i at hive alle stemmer ind, selv muslimer, har du nogensinde set hørt de Debatter, de er til at få forstand af. Og mht til nattelivet i Kbh., så har jeg haft unge mennesker i mit hus, som er kommet hjem og fortalt, og jeg tror faktisk på mine børn.

  • #44   29. jul 2020 Kitty

    Nu kan du jo bare droppe aviser og nøjes med døgnrapporter på politi.dk, dem kan man vist ikke beskylde for at male fanden på væggen.


  • #46   30. jul 2020 Jetset den med indkvarteringscenter kom jeg sku lige til at tænke over og ej hvor har du ret og ligeså hvor du tænker i at de jo skal leve sammen med os ikke imod os - men det syntes jeg nu også at Hello Kitty gør det er det jeg læser smiley

  • #47   30. jul 2020 Hello Kitty her hvor jeg bor har vi heller ingen problemer - men vi ved jo begge to godt at der findes steder i Danmark hvor hulemandsgenet stadigt består smiley

  • #48   30. jul 2020 Hello Kitty ja de fleste nyheder består af dårlige nyheder og forstår godt dem der ikke gider nyheder - men så går man jo glip af det der sker ude i verden - du ved død og ødelæggelse - vold og tyveri + ekstremt vejr smiley

  • #49   30. jul 2020 Jetset Clement er en fantastisk debattør og når jeg ser ham i debatten nyder jeg det - for han siger tingene lige ud smiley

  • #50   30. jul 2020 Alle som ikke har dansk statsborgerskab,,, folk som er taget for ulovligheder,,, folk som ikke har arbejde SKULLE sendes ud af Danmark......
    Indvandre koster den danske stat så mange mange milliarden ,,,,tænk hvad vi kunne gøre for vores ældre for alle de penge...........................


  • #51   30. jul 2020 Gas a jeg er jo tilbøjelig til at give dig ret jeg har bare nogle men-er smiley

  • #52   30. jul 2020 Leon

    Det er faktisk ret simpelt. Vi mangler bare nogle politikere med nogle store nosser.


  • #53   31. jul 2020 Polysl simpelhed når der tales om lethed godt komme til at lyde grimt og politiker med store nosser findes de smiley

Kommentér på:
Islam politiet

Annonce