{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Sharia politi {{forumTopicSubject}}

Det er ikke noget nyt for britere at muslimer i den østlige del af London er præget af radikal islam - her går selvbestaltede sharia betjente rundt og truer eller hårdhændet fjerner dem fra området fordi britere går hånd i hånd, eller lårkort eller er bøsser.

Den hjerneblødning er så også nået til New York hvor de køre rundt og chikanere folk som ikke opfører sig korrekt efter islam.

De er iført en slags politiuniform og har biler som ligger tæt op af politiet i New York.

Mon ikke der snart sker en modreaktion?

Hvis det sker i Danmark så husk at have en kotelet i inderlommen du kan klaske dem med - men som man kender politikere så bliver en kotelet vel også indbefattet af våbenloven. Så man ikke må rende rundt med en kotelet der er mere end 6cm.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sharia politi
  • #1   1. jun 2019 Det her vidste jeg faktisk ikke Poly.

    Men jeg vil så også være helt uforståelig overfor at det overhovedet kan accepteres!

    Er det virkelig lovligt at selvbestaltet sharia politi får lov til det?

    Hvorfor ialverden bliver det ikke stoppet? smiley smiley


  • #2   1. jun 2019 De pløk åndssvage i USA's politi har accepteret de patruljerer ved moske'er og andre hændelser i kalifatat. De har ingen beføjelser, men alligevel banker de briterer tilbage til stenalderen for lige at kysse som homoer. >Hvor langt amerikanere vi gå må vi afvente

  • #3   1. jun 2019 Jamen som du skriver også i England! Sikkert også en del andre EU lande også.

    Jeg har hørt lidt om at det fandt sted rundt omkring, men jeg havde opfattelsen af at det var noget som blev stoppet.

    Jeg ved ikke hvad det er for nogle idioter af politikkere som tillader og ser gennem fingre med det, for så er de ikke rigtig kloge!

    På den ene side giver alle politikkere rundt om i EU stærkt udtryk for hvor vigtigt det er at nedkæmpe ISIS i fx. Syrien, kalifatet med Sharialoven som er gældende.
    Men langt farligere er dét, når man blindt ser væk fra de små selvbestaltede kalifater med gældende Sharialov, midt i vores samfund.

    Alt det der med at være tolerante over for alle, dutter ikke. Jo mere tolerant man er, jo flere principper for normal orden og adfærd giver man slip på, og det kan kun ende i kaos.




  • #4   1. jun 2019 Ja det sker lige pludseligt et eller andet hvor folk siger at nu er det nok - man skal da stadigt være herre i eget hus smiley

  • #5   2. jun 2019 //citat
    Nørrebro-imam: Presser du islam, slår den tilbage. Lader du den være, spreder den sig
    // citat slut
    Det er som Catch 22 paradoks


Kommentér på:
Sharia politi

Annonce