{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Sharia zoner {{forumTopicSubject}}

I Storbritannien er der ikke alene zoner, der er egentlige byer som Birmingham, der er helt muslimske, hvor ikke-muslimer simpelthen ikke tør går ind. Og dele af London er der muslimske religiøse politi, der slår folk der ikke klæder sig i religiøs muslimsk påklædning. Det er så en situation, som Vesteuropa ikke beskæftiger sig ret meget med.

Selv i USA er der områder (I guds eget land)? - vi har det også her i Danmark, bare ikke så synligt, men mærkes når stenalderfolket kaster med sten mod politi, busser, ambulancer, hjemmehjælpere.

Men hvis stenalderfolket har bestået 2 klasse så melder de sig ud af samfundet for nu har de lært at 2 og 2 er 5 -

Myndigheder både i England, og Frankrig benægter der er sådanne zoner, det må så kaldes for strudse politik for man skal ikke google mange sekunder før der vælter stenalderfolk frem som forsvare sharia og samtidig nægter at følge landet love.

Det må da bekymre alle når politikere benægter eksistensen af No Go zoner på trods af utallige skriverier, overfald, billeder, reportager. Dem kan man så også kalde fakta resistente og i bund og grund går muslimers ærinde uden at se konsekvensen.

Københavns biskop har været til afvænning og mener nu at kristne ikke er bedre når man snakker om terror. Nu ved jeg så ikke lige hvor opdateret den biskop er, for i nyere tid høre man ikke til kristen terror - men påstanden støttes op af en professor og så er det jo rart at man kan tage kun et eksempel som Breivik som med sit manifest dragede paralleller med de kristne korstog.

Kristne rent historisk var ikke bedre, Men alt det er historie og ren kristen terrorisme findes ikke. Men der findes muslimsk terror hver dag kan man læse om attentater overalt i Mellemøsten, enten som kamp mod andre muslimer eller som led i en magt demonstration mellem shia og sunnier på trods af at deres agenda er islam som skulle være fredens religion.

Mange mener at var der ikke en religion så var der mere fred i verden - ja naive mennesker er der mange af.

I et tidligere DR1 program var der en debat mellem Jesper Langballe og Suher Othman hvor sidstnævnte fremførte et eksempel på religiøs vold forårsaget af kristne: Timothy McVeigh, som stod bag bombningen af Alfred Murrah Federal bygningen i Oklahoma skulle ifølge Suher Othman være eksponent og beviset på, at yderliggående kristne begår terrorhandlinger i religionens navn.

I Oklahoma blev 168 mennesker dræbt i 2001. Intet er mere misvisende, idet han var ganske upåvirket af den kristne kirke eller andre religiøse bevægelser han sværgede mere til nazisme.

Ok der forgår en udrensning i Nigeria hvor der blev dræbt mange muslimer og flere tusinde på flugt - men igen det er en brøkdel til forskel for hvad muslimer gør hver dag i hele Mellemøsten. Når man så som terrorist er blevet ret træt af krig så dapper man da lige til EU for at puste ud og fra eksilet planlægge terrorhandlinger her.

I har nok alle set "Achmed The Dead Terrorist" hvor mit ynglings sætning er da Achmed bliver spurgt - Hvilken slags Terrorist er du? Svar - en frygtindgydende terrorist.

Her lige et billede af en træningslejr som burde gøres til virkelighed for alle terrorister....





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sharia zoner
  • #1   10. feb 2019 Trist og bekymrende at myndigheder i store europæiske lande tolererer sharia zoner, og i det hele taget ghettoer, hvor subkulturer florerer og efterhånden fjerner sig fra det moderne samfund og kultur, som vi kender i vores del af verdenen.
    De pågældende zoner danner grovbund for fremtidige katastrofer , og jeg mener vi har set nok af dem...


  • #2   10. feb 2019 Det er også trist og bekymrende at et flertal af politikerne i forhold til det kommende valg har så travlt med at bagatellisere indvandring fra ikke vestlige lande, til fordel for varme hænder og pension, da forudsætningen for disse goder er jo netop at udgiften til indvandringen ikke stiger til det dobbelte de næste årtier.

  • #5   10. feb 2019 Griner når der står: på grund af tekniske problemer kan vi ikke besvare telefon, eller visse email. Tilstandene er nu genetableret.

    For man kunne tænke sig at der løbende bliver lavet chikane på deres system - så det er kun spørgsmål om tid hvornår det går ned igen smiley


  • #6   10. feb 2019 Ole

    og så har de den frækhed at kalde dem berigende for samfundet, så må man havde røget fjolle tobak. at flere stadig skal have tolke på trods at 10 -15 eller mere år i Danmark -

    Venligboere kalder det: vores egen skyld ikke at modtage flygtninge, indvandre med åbne arme og inviterer dem indenfor hjemmet. De må så også havde røget noget der er stærkere end fjolle tobak, for man behøver ikke at være klogskabens træ for at vide at de holder sig for sig selv - dog ikke alle - men størsteparten gør, hvor man klumper sig sammen godt hjulpet af pløk åndssvage politikere som ikke i datiden kunne indse problematikken - nu har man indset problematikken og startede det med at bruge ordet ghetto for lige at stigmatisere folk som de selv har klumpet sammen og på en måde giver dem skylden for deres idiotiske valg.

    Nu vil man så fjerne ghetto og rive ned og kalde det byfornyelse for den rigtige agenda er ikke rar at ytre. - man åbner op for boligblokke, mere lys mere luft, imens de tænker - mindre parabolantenner. Man flytter rundt på mennesker som de var brikker uden at give dem mulighed for at få et andet sted at bo. Kommuner tænker på at sige nej til den ekspropriering af mennesker til andre kommuner, hvor de mener det ikke kan være deres problem at byrådet er pløk åndssvag og absolut ikke vil have en bunke med sociale problemer til kommunen.


  • #7   10. feb 2019 Ja selvom jeg jo går ind for religionsfrihed og alt det andet vil jeg ikke syntes om at sahria skal findes i Danmark og jeg har jo intet problem med muslimerne og da slet ikke alle dem der lever et liv ligesom resten af Danskerne jeg kan så forstå at Nigeria smider de muslimer ud der bare ikke vil andre noget godt og den er jeg helt med på da Nigeria jo heller vil bruge deres gode energi på gode ting smiley

Kommentér på:
Sharia zoner

Annonce