{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Politiet til forhandling {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/politikere-reagerer-paa-vild-anholdelse-voldsomt/9953301

Hvornår lærer folk, at politiet ikke er på gaden for, at forhandle med borgerne. Vil man have en forhandling Så sker det i retten.

Men nu er der igen plads til politiker der tror folket er til for Dem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet til forhandling
  • #1   17. sep 2023 Jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du mener Brok?


  • #2   17. sep 2023 Chris har du ikke set, at hver gang nogen skal betale en bøde eller er kørt over for rødt, så kommer den ene efter undskyldning, det er politiet der fejler. Politiet bliver lagt for had den ene gang efter den anden. Bare det med at hash burde være lovlig efterer manges mening gør, at det er politiets skyld der blev ballade.


  • #3   17. sep 2023 Ah, okay Brok, så forstår jeg hvad du mener. smiley

    Politiet skal naturligvis kunne udføre deres job. Især i et område omkring Christiania som nu er så betændt at de selv kan frygte for deres liv.

    Men den meget omtalte episode, der er de lige gået alt for vidt. Det hører ingen steder hjemme.

    Men, det er heller ikke nemt for politiet der arbejder, og de føler sig sikkert også meget stressede. Nogle bliver selvfølgelig også ekstremt hårdkogte grundet de ting de oplever og udsættes for.

    Øverst er der en Justitsminister der gerne vil ses som handlekraftigt, med nul-tolerance i alle overtrædelser.

    Så er der Politidirektørene som får bonusser for at følge hvad der står øverst på den politiske dagsorden, istedet for at tilrettelægge det de burde være gode til, nemlig godt politiarbejde, hvor anmeldelser ikke bare bliver kastet i skraldespanden, trods beviser.














  • #4   17. sep 2023 Cris, nej hvis bare folk stoppede og rettede sg efter politiets anvisninger så ville de fleste
    sager slet ikke komme frem. Her kunne manden jo bare have modtaget den bøde og så kørt videre til retten. Og bare påstand om 2 børn beviser jo, at manden ikke fattede hvad det handlede om. Det er skræmmende, at vi behandler vores politi som om de var fjender.


  • #5   17. sep 2023 Vi skal absolut ikke behandle politiet som fjender, men ha' respekt for dem, ikke mindst fordi de passer på os hvis vi er i nød.

    Men nogle gange, går nogle af dem over gevind, og det skal naturligvis også siges.

    Her gik det over gevind.









  • #6   17. sep 2023 Brok S den smule jeg har set, tænker jeg at du har ret og ja jeg tænker sku kun at det er dejligt at se politiet og det søger jo for lov og orden, den ros skal de da have og ja de har godt nok dårlige arbejdsforhold og gang på gang sås der tvivl om deres arbejde.

Kommentér på:
Politiet til forhandling

Annonce