{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Hvad ville i gøre i denne situration ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste 14 dage har jeg handlet med en herinde fra

Jeg udhænger måske - Men politiet er indblandet så det er en advarsel !

Hun skulle efter sigene have en Iphone 3g 16GB i sort tilsalg, der var billeder af den osv.

Men da jeg ikk har de penge som hun forlanger for mobilen tilbyder jeg at vi bytter, så hun for min HTC.

Jeg for hendes fuldenavn og adresse osv - vi udveksler også msn hvor vi faktisk skriver længe omkring handlen osv, hun ringer den del for at være HELT sikker på at jeg ikk snyder osv. hun virker UFATTELIG troværdig og hun er utrolig sød og snakke/skrive med.

Hun sender billeder til mig af pakken som hun skulle sende til mig med mit navn og adresse på, hun giver mig et tt nummer, det viser osv en pakke.

Jeg sender jo så min telefon efter jeg har fået hendes TT nummer, vi ringes ved og snakker videre.

Dagen kommer hvor jeg skulle modtage telefonen, men den kom aldrig - hun fik så min mobil som hun skulle. hmm tænker jeg - kigger så på TT nummeret - Pakken er trukken tilbage.

Jeg ringer så til hende IGEN, denne gang græder hun næsten, hun skulle nok sende mobilen osv eller overføre 2500 til min konto hvis hun ikk kunne få sendt pakken - Der er bare stadig ikke sket noget ?

Jeg ringer så til hende IGEN, denne gang er det en mand fra fyn der tager telefonen. han har været til fest der hvor hende Sarah bor. han fik stjålet hans mobil der - Det var nemlig den iphone hun var ved at sælge til mig :S

Så det nummer jeg har ringet og skrevet til hende på - Det er så ham der ejer iphone's. Han har lige fået hans mobil idag af politiet da de hendes kæreste har været inde og bromme hvor de så tjekkede hende igennem.

Jeg fraråder folk at handle med hende !

Og stavefejl er gratis smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre i denne situration ?
  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#1   17. jun 2009 Det skal siges at der var en kvitt med til min mobil på 2599,- og den var 2 måneder gammel

• Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    sep 2007

Svar: 54
    #2   18. jun 2009 det koster ca 1 kroner for en falsk tand, hun skylder dig 2500,- så må du jo slå 2 og en halv tand ud af fjæset på hende, kort process

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#3   18. jun 2009 Jamen kan jeg gå til politiet med det ?

Skal siges at ham der fik stjålet mobilen tager til politiet igen og snakker med dem om det

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#4   18. jun 2009 Den render hun jo rundt med, det nummer jeg har på hende er jo en man på fyn's nummer

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#5   18. jun 2009 har hendes adresse, men har godt 300km der hen :S

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#6   18. jun 2009 har forsøgt

Kommentér på:
Hvad ville i gøre i denne situration ?