Hvad skal jeg gøre ved den? (Tattoo) {{forumTopicSubject}}
Seriøse råd...
Hej med jer..
Jeg har denne tattoo, som jeg er enorm glad for, men den skal være større. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der kunne være fedt at få lavet videre på den. Så tænkte om nogle af jer havde nogle fede ideer til hvad jeg kunne gøre ved den? Jeg har en enkel idé, at få nogle flere rosen blade til at gå ind mod brystet, ikke helt ind, men bare lidt. Tror jeg kunne se vildt fedt ud. Jeg ved ikke om man kan tage hen til tatovøren og sige.. "jeg ved ikke hvad jeg skal have lavet, men find på noget fedt". Kunne være rart at have nogle ideer inden man tog derhen.
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14514
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Ville tage ned og høre hvilke idéer tatovøren kunne finde på, men før jeg fik noget lavet ville jeg tage fat i nogle stykker for og se hvad de kan ..
Har du mod på og tage til København, så vil jeg klart anbefale dig: www.timmimensah.com - han ved i hvertfald hvad han laver
okt 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 80 Svar: 468
aug 2007
okt 2008
okt 2008
aug 2007
Prøv evt. og se Timmi's hjemmeside, kan være du måske kan få noget inspiration til nogle features der kunne peppe godt op på den du har i forvejen
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 102
du kan godt tage ned til en tattoovør og fortelle ham at du gerne vil have noget mer lagt på den du har nu ..men jeg vil udentrivel anbefale dig at gå til den tattoovør som har lavet det første . han har sikret allerrede en god ide til hvad der knde laves til den .. jeg er selv tattoovør og mig og mange ander tattoovør har nesten altid en plan med det vi laver . så ham der står bag din har sikret allerrede tænkt over hvordan du kommer vider med den .
og så skal du også huske at ikke 2 tattoovør laver ens striger vi har alle vores måde at arbejde med og det ville sikret kunde ses på tussen at du har skifdet tattoovør
nu er du så heldig at din kun er blomster og det er fordet meste meget nemt at bygge vider på .
men noget helt andet er at din tat endlig er så fed nu at det ville være synd at lave mer på den ..
vis jeg var dig ville jeg heller finde på en anden tat til ryggen/skulderen du kan nemt finde noget som passer sammen med det du har fåget lavet .
mh tattoo Gomme
Hvad skal jeg gøre ved den? (Tattoo)