{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg ? {{forumTopicSubject}}

i fredags da jeg var sammen med min kæreste havde vi aftalt at tage til fest, jeg gad så ikke alligevel fordi jeg var træt osv, så han tog med min veninde og så havde vi aftalt at han så sku være ca halv 9 da jeg havde fri. så kommer jeg hjem og han er her ik, så ringer jeg så til min veninde og får fat i min kæreste, som så siger at han tager busssen 22.37. Så blir kl 23 og han er ik kommet, så blir den 00 og han er stadig ik kommet, så ringer jeg til min veninde igen som ik aner hvor han er, hun leder så efter ham i en time og finder ham hos en a sine venner, og så kommer han jo self med en laaang undskyldning om at han mødte sin ven han ik havde set i 2 år osv men han ska nok komme hjem og sove. Så blir kl 04 og så ringer han og siger han er et andet sted nu hvor han så sover men han vil komme hjem kl 07 og det lover han. så blir den 12 og først der kommer han plus han ryger hash hver dag og tager stoffer stort set hver week og han overholder som i nok kan høre aldrig vores aftaler. er det bare mig der er dum eller ? ved bare ik hva jeg skal gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg ?
Kommentér på:
hvad skal jeg ?

Annonce